2 PR degrees found
- Markedsføringsstudier
- PR
- Europa1
- Mellom-Amerika og Karibia1
- Nord-Amerika1
2 PR degrees found
Utvalgte
Selinus University Business School
Doktor i bedriftsøkonomi i institusjonelle relasjoner
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
- Ragusa, Italia + 1 more
DBA
Fulltid, Deltid
1 år
Fjernundervisning
Engelsk, Italiensk
Dette programmet undersøker de tverrfaglige og komplekse implikasjonene av institusjonelle relasjoner for å kartlegge, syntetisere og evaluere nøkkelperspektivene på samarbeid og konkurranse mellom regionale og globale organisasjoner. En visjon vil bli vist på hvordan protokoll, arrangementsledelse og PR med en sterk juridisk bakgrunn kan fremme og oppnå effektive resultater i offentlige og kommersielle anliggender. Samhandling og effekter på tvers av store politikkområder som sikkerhet, mangfold, politikk, økonomi, utvikling og global endring håndteres også. Dette programmet bruker APEL-systemet (Accreditation Prior Experiential Learning). Den er adressert til 30 år gamle ledere, entreprenører, profesjonelle med minst 5 års bransjeerfaring. En mastergrad eller tilsvarende kreves for å få tilgang til programmet. Hele kurset gjennomføres i fjernundervisning.
University of Minnesota Hubert H. Humphrey School of Public Affairs
Ph.D. i offentlige saker
- Minneapolis, USA
PhD
På universitetsområdet
Engelsk
The Doctor of Philosophy (Ph.D.) in Public Affairs tilbyr streng, en avansert studie som forbereder forskere til å komme inn i akademia eller bli med høyt respekterte institusjoner som er involvert i banebrytende forskning innen offentlige saker, politikk, planlegging og ledelse / styring.
Svar på noen spørsmål, og vi vil matche deg med programmer!
Populært studieformat
PHD Programmer i Markedsføringsstudier PR
Public Relations PR er et tverrfaglig felt som kombinerer markedsføring, reklame og andre kommunikasjonstiltak. Generelt er målet med PR-programmer og kurs er å hjelpe elevene å forstå hvordan å hjelpe enkeltpersoner og bedrifter i kontakt med media, et bestemt marked eller samfunnet til gode.