3 Markedsføringsledelse PhD degrees found
- PhD
- Markedsføringsstudier
- Markedsføringsstudier
- Markedsføringsledelse
- Europa1
- Afrika2
3 Markedsføringsledelse PhD degrees found
Utvalgte
Unicaf University (MW)
Doctor of Philosophy (PhD) in Marketing Management
- Online Malawi
PhD
Fulltid
3 år
Fjernundervisning
Engelsk
The PhD is a programme of independent, self-directed academic research degree, supported by a team of supervisors that makes an original contribution to knowledge written up in a publishable dissertation. The PhD programme also supports the development of research and generic skills to equip you to operate successfully as a professional researcher in any setting. The essential requirement of a PhD is the creation of new knowledge. Being a researcher means developing new ideas and improving understanding through the creation of new knowledge.
Utvalgte
University of Johannesburg
PhD i markedsføringsledelse
- Johannesburg, Sør-Afrika
PhD
Fulltid, Deltid
2 år
På universitetsområdet
Engelsk
Studenten skal utvikle anvendte og høyspesialiserte kompetanser og praktiske ferdigheter i tilegnelse, tolkning, forståelse og anvendelse av markedsføringsledelsesprinsipper. Gjennom doktorgradsavhandlingen, der kvalifiseringen kulminerer, ville en kvalifiserende student vise bevis for uavhengig og originalt vitenskapelig arbeid.
University College of Southeast Norway
Phd i markedsføringsledelse
- Rauland, Norge
- Hønefoss, Norge + 4 more
PhD
Fulltid
4 år
På universitetsområdet
Engelsk
PhD-programmet søker å bringe akademisk forskning innen markedsføringsledelse nærmere markedsføring ledelse praksis, og dermed fokusere forskning på temaer som vil generere ny kunnskap for reelle problemstillinger.
Svar på noen spørsmål, og vi vil matche deg med programmer!
Populært studieformat
Populære steder
PhD Programmer i Markedsføringsstudier Markedsføringsstudier Markedsføringsledelse
En doktor i filosofi - eller PhD - er det høyeste nivået av utdanningssertifisering man kan få. Kravene varierer fra program til program, men det kan ta opptil åtte år å motta en doktorgrad, og det blir vanligvis tildelt etter å ha forsket, presentert og forsvaret en avhandling i et gitt felt.
Hva er en PhD i Markedsføring? Denne graden fokuserer på å bygge bro mellom gapet mellom faglig forskning og faglig praksis innen markedsføring. Kursene som er involvert vil spredes over et bredt spekter av emner og konsepter. Forretningsprinsipper, økonomi, atferdspsykologi og sosiologi er alle fokusområder. Vanligvis vil programmet bli delt i to, med de første årene brukt i klasser, og sistnevnte halvdel brukte forskning.
En PhD i Markedsføringsledelse resulterer ofte i en bred kompetanse, fra forskning og bruk av statistiske modeller for å forstå forbrukerens økonomiske oppførsel. Disse ferdighetene plasserer graden innehaveren for å fremme raskt i bedriftens og akademiske verdener.
Kostnaden for dette doktorgradsprogrammet vil variere mellom institusjoner, men man bør forvente å bruke minst fem år på å jobbe med ferdigstillelsen. Lengden kan imidlertid variere avhengig av en rekke faktorer, inkludert studentens økonomiske situasjon.
På grunn av den varierte ferdigheten involvert, er det vanligvis gode muligheter med hensyn til karriere. Ofte kan noen med denne avanserte grad ha en høy bedriftsposisjon, som Chief Marketing Officer eller Director of Marketing. Videre kan denne graden åpne muligheter for å bli en PR eller merkevareansvarlig. På grunn av mengden av akademisk forskning som trengs for å fullføre en doktorgradsutdanning, blir professor ved et institutt for høyere utdanning også et felles utfall.
En PhD i Markedsføring ledelse er tilgjengelig på universiteter lokalt, globalt, samt online. Søk etter ditt program under og kontakt direkte adgangskontoret til den valgte skolen ved å fylle i hovedskjemaet.