MasterLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo

3 Markedsføringsledelse PhD degrees found

Search for subject or location
Filtre
Filtre
  • PhD
  • Markedsføringsstudier
  • Markedsføringsstudier
  • Markedsføringsledelse
Sorter etter

    3

  • 13
      3
      1
      1
  • More in Markedsføringsstudier
  • PR1
  • Reklame1

  • Europa1
  • Afrika2

    1
    1
    1

    3
    1

    3

    2
    1

3 Markedsføringsledelse PhD degrees found

PhD Programmer i Markedsføringsstudier Markedsføringsstudier Markedsføringsledelse

En doktor i filosofi - eller PhD - er det høyeste nivået av utdanningssertifisering man kan få. Kravene varierer fra program til program, men det kan ta opptil åtte år å motta en doktorgrad, og det blir vanligvis tildelt etter å ha forsket, presentert og forsvaret en avhandling i et gitt felt.

Hva er en PhD i Markedsføring? Denne graden fokuserer på å bygge bro mellom gapet mellom faglig forskning og faglig praksis innen markedsføring. Kursene som er involvert vil spredes over et bredt spekter av emner og konsepter. Forretningsprinsipper, økonomi, atferdspsykologi og sosiologi er alle fokusområder. Vanligvis vil programmet bli delt i to, med de første årene brukt i klasser, og sistnevnte halvdel brukte forskning.

En PhD i Markedsføringsledelse resulterer ofte i en bred kompetanse, fra forskning og bruk av statistiske modeller for å forstå forbrukerens økonomiske oppførsel. Disse ferdighetene plasserer graden innehaveren for å fremme raskt i bedriftens og akademiske verdener.

Kostnaden for dette doktorgradsprogrammet vil variere mellom institusjoner, men man bør forvente å bruke minst fem år på å jobbe med ferdigstillelsen. Lengden kan imidlertid variere avhengig av en rekke faktorer, inkludert studentens økonomiske situasjon.

På grunn av den varierte ferdigheten involvert, er det vanligvis gode muligheter med hensyn til karriere. Ofte kan noen med denne avanserte grad ha en høy bedriftsposisjon, som Chief Marketing Officer eller Director of Marketing. Videre kan denne graden åpne muligheter for å bli en PR eller merkevareansvarlig. På grunn av mengden av akademisk forskning som trengs for å fullføre en doktorgradsutdanning, blir professor ved et institutt for høyere utdanning også et felles utfall.

En PhD i Markedsføring ledelse er tilgjengelig på universiteter lokalt, globalt, samt online. Søk etter ditt program under og kontakt direkte adgangskontoret til den valgte skolen ved å fylle i hovedskjemaet.