3 Markedsføringsledelse degrees found
- Markedsføringsstudier
- Markedsføringsstudier
- Markedsføringsledelse
- Europa1
- Afrika2
3 Markedsføringsledelse degrees found
Utvalgte
Unicaf University (MW)
Doctor of Philosophy (PhD) in Marketing Management
- Online Malawi
PhD
Fulltid
3 år
Fjernundervisning
Engelsk
The PhD is a programme of independent, self-directed academic research degree, supported by a team of supervisors that makes an original contribution to knowledge written up in a publishable dissertation. The PhD programme also supports the development of research and generic skills to equip you to operate successfully as a professional researcher in any setting. The essential requirement of a PhD is the creation of new knowledge. Being a researcher means developing new ideas and improving understanding through the creation of new knowledge.
Utvalgte
University of Johannesburg
PhD i markedsføringsledelse
- Johannesburg, Sør-Afrika
PhD
Fulltid, Deltid
2 år
På universitetsområdet
Engelsk
Studenten skal utvikle anvendte og høyspesialiserte kompetanser og praktiske ferdigheter i tilegnelse, tolkning, forståelse og anvendelse av markedsføringsledelsesprinsipper. Gjennom doktorgradsavhandlingen, der kvalifiseringen kulminerer, ville en kvalifiserende student vise bevis for uavhengig og originalt vitenskapelig arbeid.
University College of Southeast Norway
Phd i markedsføringsledelse
- Rauland, Norge
- Hønefoss, Norge + 4 more
PhD
Fulltid
4 år
På universitetsområdet
Engelsk
PhD-programmet søker å bringe akademisk forskning innen markedsføringsledelse nærmere markedsføring ledelse praksis, og dermed fokusere forskning på temaer som vil generere ny kunnskap for reelle problemstillinger.
Svar på noen spørsmål, og vi vil matche deg med programmer!
Populær gradstype
Populært studieformat
Populære steder
PHD Programmer i Markedsføringsstudier Markedsføringsstudier Markedsføringsledelse
En markedsføringsledelse programmet er flott for de som ønsker å lære om hvordan markedsaktiviteter og ressurser forvaltes. Studentene kan lære å lage effektive strategier tilpasset bestemte bedrifter og hvordan lederskap teknikker kan brukes til å lede et team av markedsføring.