
PhD in
PhD i markedsføringsledelse Unicaf University (MW)

Introduksjon
Målet med PhD-programmet er å forberede neste generasjon ledende forskere.
Doktorgraden er et program med en uavhengig, selvstyrt akademisk forskningsgrad, støttet av et team av veiledere som gir et originalt bidrag til kunnskap skrevet i en publiserbar avhandling. PhD-programmet støtter også utvikling av forskning og generiske ferdigheter for å utstyre deg til å fungere som en profesjonell forsker i alle miljøer. Det essensielle kravet til doktorgrad er å skape ny kunnskap. Å være forsker betyr å utvikle nye ideer og forbedre forståelsen gjennom å skape ny kunnskap. Forskningen din vil uunngåelig bygge i en viss grad på andres arbeid og ideer, men som forskerstudent forventes det at du vil gi et originalt bidrag til kunnskap i fagområdet ditt.
Galleri
Stipend og finansiering
Stipend tilgjengelig
Læreplan
Hver doktorgradsstudent må ta en rekke elektroniske moduler og også fullføre en avhandling. Studentene må forsvare avhandlingen i en "viva voce" (talt) eksamen. Viva-voce-undersøkelsen er en intens og utfordrende opplevelse, men vi tilbyr workshops og falske undersøkelser for å hjelpe våre forskerstudenter med å forberede seg, og nesten alle forskerstudenter som når dette stadiet, fortsetter med å fullføre graden.
Studentene kan delta i forskning på et av følgende studieretninger:
- Markedsføringsledelse
- Informasjon og teknologi
- utdanning
- Business administrasjon
- Regnskap og finans
Programoversikt
Kjerneenheter
- UU-PhD-801 Kvantitative og kvalitative forskningsmetoder
- UU-PhD-802 Aktuelle problemstillinger innen ledelse
- UU-PhD-803 ledelse
- UU-PhD-810 Markedsføringsledelse
- UU-PhD-MAR-900-1 PhD. Avhandling om markedsføringsledelse (del 1)
- UU-PhD-MAR-900-2 PhD. Avhandling om markedsføringsledelse (del 2)
- UU-PhD-MAR-900-3 PhD. Avhandling om markedsføringsledelse (del 3)
- UU-PhD-MAR-900-4 PhD. Avhandling om markedsføringsledelse (del 4)