EdD i læringsteknologier
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Los Angeles, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning
Varighet
3 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 1 900 *
Søknadsfrist
13 Jun 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* per enhet for totalt 53 enheter. Du betaler per enhet
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
- Vilkår : Høst
- Lengde : 3 år / 53 enheter per semester for avhandling
- Sted(er) : West Los Angeles
- Format : Online-Hybrid
Doctor of Education in Learning Technologies (EDLT)-programmet forbereder studentene til å lede læringsteknologiske armer til skoler, selskaper og andre offentlige og private organisasjoner. Dette pedagogiske teknologiprogrammet er ideelt for personer med et høyt nivå av komfort og ferdigheter i bruk av teknologi og sosiale medier.
Dette EdD i pedagogisk teknologi-programmet er designet for å gi studentene ekspertisen til å effektivt utnytte nye og nye læringsteknologier for å lette læring og utvikling på arbeidsplassen og skolen. Ved å omfavne lærd-utøver-modellen for profesjonell opplæring, legger dette programmet vekt på erfaringsbasert læring for å støtte byråutvikling hos studentene våre. Nødvendige nasjonale og internasjonale turer er vevd inn i programmet, og gir studentene tilgang til ledende forskere på feltet, og et globalt perspektiv på teknologi og læring over hele verden. Dette programmet kulminerer i en doktorgradsavhandling.
Programfordeler
Anerkjent program
EdD in Learning Technologies-programmet og Pepperdine University som institusjon er blant de høyest rangerte i USA.
Verdier sentrert
Studentene er bemyndiget til å gjøre en varig innvirkning gjennom GSEPs kjerneverdier av akademisk dyktighet, sosialt formål og meningsfull tjeneste.
Programdetaljer
- Dette EDLT-programmet er ideelt for heltidsstudenter eller yrkesaktive for å dra nytte av de beste funksjonene i både ansikt-til-ansikt og online-modaliteter. 60 % av kursene fullføres personlig, og 40 % fullføres online. Nettdelen gir fleksibilitet, mens klasseromskomponenten tilbyr en forbedret opplevelse, en personlig/praktisk tilnærming, relasjonell interaksjon med jevnaldrende og økt læringskvalitet.
- Robuste nettmoduler har engasjerende synkrone og asynkrone læringsopplevelser.
- Ansikt-til-ansikt-klasser er praktisk plassert på vår West Los Angeles Graduate Campus, nær Los Angeles International Airport (LAX) og like ved motorvei 405.
- Kohortmodellen bygger på lederegenskaper, kollegastøtte og livslange relasjoner med kolleger.
- Små klassestørrelser og et lavt fakultet: studentforhold gir et støttende læringsmiljø, meningsfulle interaksjoner mellom student og fakultet og langsiktige faglige og personlige relasjoner.
Internasjonale studentmuligheter
- Dette programmet er godkjent for internasjonale studenter som søker F-1 eller annen type visum.
- En dedikert påmeldingstjenesteansvarlig vil gjøre opptaksprosessen din enkel og komfortabel, med erfaring i å støtte både internasjonale og innenlandske studenter.
- Integrasjon av nasjonale og internasjonale studenter på tvers av campus. Dedikert støtte til internasjonale studenter tilbys gjennom Office of International Student Services (OISS).
- Muligheter til å delta i sosiale, sportslige, kulturelle og åndelige arrangementer på universitetet.
- Kohortmodellen bygger på lederegenskaper, kollegastøtte og livslange relasjoner med kolleger.
- Robust alumninettverk.
- Partnerskap med profesjonelle nettverk og konferanser.
Opptak
Læreplan
Dette doktorgradsprogrammet omfatter 51 enheter pluss to enheter per semester frem til ferdigstillelse av avhandlingen. Du vil oppleve en læreplan som fokuserer på å forberede fagpersoner innen utdannings- og læringsteknologi med godt avrundede og enestående ledelsesteori- og praksiskurs, banebrytende teknologi, læringsteori, design og mye mer.
Det er en ekstra vekt på praktisk instruksjon gjennom nasjonale og internasjonale reiseopplevelser. Forskningsdesign og analysemetoder og applikasjoner oppnås gjennom både kurs og en avsluttende avhandling.
Grunnleggende kurs
- EDD 700 ---- Lederskapsteori og -praksis ---- (3)
- EDD 724 ---- Etisk lederskap, rettferdighet, kulturell ferdighet og sosial rettferdighet ---- (3)
- EDD 734 ---- Inferensiell statistikk ---- (3)
- EDD 753A ---- Talsmann, sosial endring og utvikling av offentlig politikk ---- (3)
- EDD 753B ---- National Policy Experience ---- (1)
- EDD 754A ---- Global økonomi og offentlig politikk ---- (3)
- EDD 754B ---- Global Policy Experience ---- (2)
- EDD 755 ---- Virtuell læring og samarbeid ---- (3)
- EDD 759 ---- Lov og tvisteløsning ---- (3)
- EDD 763 ---- Læringsdesign, kognisjon og evaluering ---- (3)
- EDD 765 ---- Organisasjonsendring, innovasjon og kreativitet ---- (3)
- EDD 766 ---- Kvantitative forskningsmetoder og beskrivende statistikk ---- (3)
- EDD 767 ---- Kvalitativ forskningsdesign og analyse ---- (3)
Programspesifikke kurs
- EDLT 702 ---- Futuring: Fremtidens jobber og teknologi ---- (3)
- EDLT 728 ---- Spill, simuleringer og virtuelle verdener for læring ---- (3)
- EDD 785 ---- Fremskritt i teori og praksis ---- (3,3)
Omfattende eksamen og avhandling
- EDD 787 ---- Omfattende eksamensseminar ---- (3)
- ED 791 ---- Avhandlingsforskning (inntil ferdigstillelse) ---- (2)
- ED 792 ---- Fullføring av avhandling* ---- (1)
Følgende valgfag oppfyller kravene til EDD 785. Merk: Studenter kan ikke gjennomføre samme studieområde for studiepoeng mer enn én gang.
Valgfag
- EDD 785 ---- Entreprenørskap: Fra idé til utførelse ---- (3)
- EDD 785 ---- Ikke-menneskelig emneforskning ---- (3)
- EDD 785 ---- Resilient Leadership ---- (3)
- EDD 785 ---- Lederskap og åndelig utvikling ---- (3)
- EDD 785 ---- Forskningsmetodikk for blandede og flere metoder ---- (3)
- EDD 785 ---- Kvantitativ etnografi ---- (3)
- EDD 785 ---- Advancing Change Thru Story ---- (3)
- EDD 785 ---- Filosofi og forskeridentitet ---- (3)
- EDD 785 ---- En disiplinert tilnærming til sosialt entreprenørskap ---- (3)
- EDD 785 ---- Lederskap og sosialpsykologi ---- (3)
- EDD 785 ---- Mangfold, egenkapital og inkludering ---- (3)
- EDD 785 ---- Emergent Education Design for globale universiteter ---- (3)
- EDD 785 ---- Disruptiv lærings- og lederskapsteknologi for moro og fortjeneste! ---- (3)
- EDD 785 ---- Psychology of Leadership ---- (3)
- EDD 785 ---- The World of Accreditation ---- (3)
- EDD 785 ---- Avansert litteraturinformasjon søker etter publisering og forskning ---- (3)
Programresultat
GSEP er forpliktet til en lærersentrert tilnærming i programmene vi tilbyr. Hvert program har et sett med mål som en student som tar eksamen fra programmet forventes å oppnå. Kunnskapen og ferdighetene som undervises i programmet kan bli introdusert i noen kurs. I andre kurs blir studentene bedt om å anvende kunnskap ved å øve på ferdigheter og demonstrere sine evner. I programmet vektlegges verdiene og disposisjonelle attributtene som er viktige for enkeltpersoner som går inn i yrket.
Nyutdannede fra EdD i Learning Technologies-programmet forventes å oppnå følgende mål:
- Utforme og drive forskning, samle inn og analysere data og rapportere forskningsfunn
- Vurdere behov, utvikle, levere og vurdere læringsopplevelser og bruke verktøy for passende teknologi
- Integrer og syntetiser personlige, organisatoriske og samfunnsmessige verdier for å fremme ledelse og endre initiativer gjennom organisasjoner
- Integrer, syntetiser og bruk teorier og praksis som støtter forskning og utvikling av nasjonal og global politikk
- Undersøk, integrer og syntetiser bruken av teknologi for læring
Karrieremuligheter
Denne EdD fra Pepperdine gir en sterk mulighet for sysselsettingsvekst og inntjeningspotensial. Som nyutdannet vil du være forberedt på å øke inntjeningspotensialet ditt og bidra til å gjøre en varig forskjell i ulike forretnings- og organisasjonsroller.
En doktorgrad i pedagogisk teknologi fra Pepperdine er verdifull i mange profesjonelle omgivelser, inkludert offentlige og høyere utdanningsinstitusjoner, bedrifter og ideelle og statlige organisasjoner.
Innovasjonsretning
En direktør for innovasjon er ansvarlig for å fremme veksten av en organisasjon. Dette kan inkludere oppgaver som å gå inn for nyere læringsteknologier, pengeinnsamling og opprettholde en forståelse av sentrale teknologitrender.
Instruksjonskoordinator
Instruksjonskoordinatorer, noen ganger kalt pensumspesialister, er ansvarlige for å evaluere læreplanen på en skole og evaluere suksessen til undervisningsteknikker som er spesifikke for lærere, overvåke klasser og sikre at skolen følger læreplanen fastsatt av skolestyret og staten.
Utdannings-/læringsteknolog
Utdanningsteknologer er ansvarlige for å forske, implementere og trene nye teknologier i klasserommet og administrasjonen på skolen.
Leder for læring/opplæring og utvikling
En læringsdirektør er ansvarlig for ansettelse, opplæring og faglig utvikling av en organisasjons team. Denne posisjonen bygger bro mellom selskapet og de ansatte for å hjelpe begge aspekter til å samarbeide for å skape et sterkt harmonisk team. Denne rollen legger også vekt på å identifisere og utvikle individuelle potensialer hos ansatte for å styrke det samlede teamet som helhet. Denne rollen kan ha sin lærings- og utviklingsavdeling i større bedrifter eller være en del av HR-teamet i mindre organisasjoner.
Pedagogisk programvareutvikler
Utviklere av pedagogisk programvare er ansvarlige for å undersøke og lage ny teknologiprogramvare i klasserommet og administrasjonen på skolen for å videreutvikle læring og akademisk suksess for elever i alle aldre.
Galleri
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Ed.D Rural Education, Teaching and Learning
- Livingston, USA