Doctor of Education in Organizational Leadership Pre-K to 12 (EdD)
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Los Angeles, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighet
3 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 1 900 / per credit *
Søknadsfrist
12 Jun 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* per enhet i totalt 51 enheter + 2 enheter per semester frem til avhandlingen er ferdig. Du betaler per enhet
Introduksjon
- Format: Online-Hybrid
- Termin: Høst
- Sted: West Los Angeles
- Lengde: 3 år / 51 +2 enheter per semester for avhandling
- Skolepenger: $1 795 per enhet
Doctor of Education in Educational Leadership-programmet forbereder PreK-12-ledere i ulike roller for å skape og opprettholde sterke læringsfellesskap.
Vårt EdD-program er ideelt for pedagogiske ledere som ønsker å tjene i dynamiske lederroller på offentlige eller private PreK-12 skolesteder og distrikts- eller fylkeskontorer for utdanning.
Studentene lærer å integrere, syntetisere og anvende teorier og praksiser som støtter forskning og utvikling av nasjonal og global politikk, og fremme lederskap og endringsinitiativer i organisasjoner.
Denne kohortbaserte doktorgraden bruker praktiker-stipendiatmodellen for opplæring der akademikere, erfaring og forskning er forenet. Gjennom strenge kurs og praktisk læring får studentene avansert kunnskap i teori og praksis om ledelse, utdanning, politikk og mange andre konsepter. Med vekt på erfaringsbasert læring har studentene muligheten til å ta to turer, en global og en innenlands. Dette programmet kulminerer i en doktorgradsavhandling.
Programfordeler
- Anerkjent program - Dette programmet for pedagogisk ledelse, administrasjon og politikk og Pepperdine University som institusjon er blant de høyest rangerte i USA.
- Verdier sentrert - Studentene har myndighet til å gjøre en varig innvirkning gjennom GSEPs kjerneverdier om akademisk dyktighet, sosial hensikt og meningsfull service.
- Fordypningserfaringer og kohortmodell - Gi muligheter til å engasjere seg i meningsfylt fellesskapsbygging med jevnaldrende og programledere.
- Ingen GRE eller standardiserte tester kreves - Vi tilbyr en rettferdig opptaksprosess som vurderer din evne og forpliktelse til å lykkes i stedet for testresultater.
- Praktisk format - Klassene fullføres gjennom personlige intensiver og online økter.
- Nasjonalt anerkjent fakultet - Fakultetet er lærde-utøvere med eksemplariske akademiske prestasjoner, faglig ekspertise, pedagogisk erfaring og vitenskapelig legitimasjon.
- Anerkjent som et toppprogram - konsekvent et toppvalg for doktorgrader i pedagogisk ledelse, administrasjon og politikk i USA ifølge National Center for Education Statistics.
- Omfattende læreplan - Inkluderer kjernekurs som deles mellom alle doktorgradstilbud, programspesifikke klasser og valgfrie alternativer for å tilpasse læringsopplevelsen din.
Programdetaljer
- Denne doktorgraden er ideell for heltidsstudenter eller yrkesaktive for å dra nytte av de beste funksjonene i både ansikt-til-ansikt og online-modaliteter. 60 % av kursene fullføres personlig og 40 % fullføres online. Nettdelen gir fleksibilitet, mens klasseromskomponenten tilbyr en forbedret opplevelse, en personlig/praktisk tilnærming, relasjonell interaksjon med jevnaldrende og økt læringskvalitet.
- Robuste nettmoduler har engasjerende synkrone og asynkrone læringsopplevelser.
- Ansikt-til-ansikt-klasser er praktisk plassert på vår West Los Angeles Graduate Campus, nær Los Angeles International Airport (LAX), og like ved motorvei 405.
- Kohortmodellen er designet for å bygge på lederegenskaper, kollegastøtte og livslange relasjoner med kolleger.
- Små klassestørrelser og et lavt fakultet: studentforhold gir et støttende læringsmiljø, meningsfulle interaksjoner mellom student og fakultet og langsiktige faglige og personlige relasjoner.
Internasjonale studentmuligheter
- Dette programmet er godkjent for internasjonale studenter som leser en F-1 eller annen type visum.
- En dedikert påmeldingstjenesteansvarlig vil gjøre opptaksprosessen din enkel og komfortabel med erfaring i å støtte både internasjonale og innenlandske studenter.
- Integrasjon av nasjonale og internasjonale studenter på tvers av campus. Dedikert støtte til internasjonale studenter tilbys gjennom Office of International Student Services (OISS).
- Muligheter til å delta i sosiale, sportslige, kulturelle og åndelige arrangementer på universitetet
- Kohortmodellen er utviklet for å bygge på lederegenskaper, kollegastøtte og livslange relasjoner med kolleger.
- Robust alumninettverk.
- Partnerskap med profesjonelle nettverk og konferanser.
Opptak
Læreplan
Dette doktorgradsprogrammet omfatter 51 enheter pluss 2 enheter per semester frem til ferdigstillelse av avhandlingen. Du vil oppleve en læreplan fokusert på å forberede fagpersoner innen utdannings- og læringsteknologi med godt avrundede og enestående ledelsesteori- og praksiskurs, banebrytende teknologi, læringsteori og design og mye mer.
Det er en ekstra vekt på praktisk instruksjon gjennom nasjonale og internasjonale reiseopplevelser. Forskningsdesign og analysemetoder og applikasjoner oppnås gjennom både kurs og en avsluttende avhandling.
Pathway Muligheter
Alternativer er tilgjengelige for studenter uten master. En Pathway for EdD-studenter som er interessert i å søke om en Ph.D.*.
*Kontakt påmeldingsansvarlig for detaljer og kvalifisering.
Dette programmet inneholder kjernekurs som deles mellom alle doktorgradstilbud sammen med programspesifikke kurs. I tillegg kan studentene tilpasse læringsopplevelsen gjennom valgfrie alternativer og avhandlingsemner innenfor deres interesseområde.
Grunnleggende kurs
- EDD 700 Lederskapsteori og -praksis (3)
- EDD 724 Etisk ledelse, rettferdighet, kulturell dyktighet og sosial rettferdighet (3)
- EDD 734 slutningsstatistikk (3)
- EDD 753A Advocacy, Social Change, and Public Policy Development (3)
- EDD 753B National Policy Experience (1)
- EDD 754A Global økonomi og offentlig politikk (3)
- EDD 754B Global Policy Experience (2)
- EDD 755 virtuell læring og samarbeid (3)
- EDD 759 Lov og tvisteløsning (3)
- EDD 763 Læringsdesign, kognisjon og evaluering (3)
- EDD 765 Organisasjonsendring, innovasjon og kreativitet (3)
- EDD 766 Kvantitative forskningsmetoder og beskrivende statistikk (3)
- EDD 767 kvalitativ forskningsdesign og analyse (3)
Programspesifikke kurs
- EDLP 700 - Utdanningsøkonomi og -politikk (3)
- EDLP 701 – Lederskap og aksjonsforskning i pre-K-12 Education (3)
- EDD 785 Fremskritt i teori og praksis (3,3)
Omfattende eksamen og avhandling
- EDD 787 omfattende eksamensseminar (3)
- EDEL 791 Avhandlingsforskning (inntil ferdigstillelse) (2)
- ED 792 avhandling fullføring* (1)
Følgende valgfag oppfyller kravene til EDD 785. Merk: Studenter kan ikke fullføre samme studieområde for studiepoeng mer enn én gang.
Valgfag
- EDD 785 - Entreprenørskap: Fra idé til frukt (3)
- EDD 785 – Ikke-menneskelig emneforskning (3)
- EDD 785 - Resilient Leadership (3)
- EDD 785 – Lederskap og åndelig utvikling (3)
- EDD 785 Forskningsmetodikk for blandede og flere metoder (3)
- EDD 785 kvantitativ etnografi (3)
- EDD 785 Advancing Change Thru Story (3)
- EDD 785 Filosofi og forskeridentitet (3)
- EDD 785 En disiplinert tilnærming til sosialt entreprenørskap (3)
- EDD 785 Ledelse og sosialpsykologi (3)
- EDD 785 Mangfold, rettferdighet og inkludering (3)
- EDD 785 Emergent Education Design for globale universiteter (3)
- EDD 785 Disruptiv lærings- og lederskapsteknologi for moro og fortjeneste! (3)
- EDD 785 Psychology of Leadership (3)
- EDD 785 - The World of Accreditation (3)
- EDD 785 avansert litteraturinformasjon søker etter publisering og forskning (3)
Galleri
Programresultat
GSEP er forpliktet til en lærersentrert tilnærming i programmene vi tilbyr. Hvert program har et sett med mål som en student som tar eksamen fra programmet forventes å oppnå. Kunnskapen og ferdighetene som undervises i programmet kan bli introdusert i noen kurs. I andre kurs blir studentene bedt om å anvende kunnskap ved å øve på ferdigheter og demonstrere sine evner. I programmet vektlegges verdiene og disposisjonelle attributtene som er viktige for enkeltpersoner som går inn i yrket.
Nyutdannede fra EdD i Educational Leadership Pre-K to 12-programmet forventes å oppnå følgende mål:
- Utforme og drive forskning, samle inn og analysere data og rapportere forskningsfunn
- Vurdere behov, utvikle, levere og vurdere læringsopplevelser og bruke verktøy for passende teknologi
- Integrer og syntetiser personlige, organisatoriske og samfunnsmessige verdier for å fremme ledelse og endre initiativer gjennom organisasjoner
- Integrer, syntetiser og bruk teorier og praksis som støtter forskning og utvikling av nasjonal og global politikk
- Bruk Participatory Action Research (PAR) for å syntetisere og integrere avanserte teorier og praksiser i ledende K-12 læringsmiljøer
Karrieremuligheter
Denne EdD fra Pepperdine gir en sterk mulighet for sysselsettingsvekst og inntjeningspotensial. Som utdannet vil du være forberedt på å øke inntjeningspotensialet ditt og bidra til å gjøre en varig forskjell i en rekke forretnings- og organisasjonsroller i både offentlig og privat sektor.
Rektor
En rektors rolle er å føre direkte tilsyn med og styre den akademiske institusjonen etter beste evne. Plikter som faller inn under denne rollen inkluderer budsjettering, etterlevelse av distriktets retningslinjer, overvåking av instruksjonsprogrammer og mer.
K-12 administrator
K-12-administratorer kan falle inn under rollen som rektor, viserektor, assistent, påmeldingsoffiserer og mer. Disse rollene er ansvarlige for den daglige funksjonen og suksessen til den akademiske institusjonen og tar på seg oppgaver som organisasjonsbudsjettering, læreplan og mer.
PreK-12 pedagogisk konsulent
En pedagogisk konsulent er en stilling som krever vedlikehold av en akademisk institusjons læreplan og daglige funksjon for å sikre studentenes suksess. Denne rollen kan inkludere oppgaver rundt hovedfokuset på å identifisere elevenes behov og tilpasse skolen for å passe disse behovene. Dette inkluderer å gjennomføre lærer/professor-evalueringer, holde skolemøter og samlinger med mer.
PreK-12 Instruksjonskoordinator
Instruksjonskoordinatorer, noen ganger referert til som læreplanspesialister, er ansvarlige for å evaluere læreplanen på en skole, og evaluere suksessen til undervisningsteknikker, og spesifikke lærere, overvåke klasser og sikre at skolen følger læreplanen fastsatt av skolen styre og stat.
Universitetet/Høgskolefakultetet
Universitetsfakultetsjobber inkluderer både 2-årige og 4-årige lavere høyskoler og universiteter, samt programmer på doktorgradsnivå og doktorgradsnivå. Universitetsfakultetet er ansvarlig for å gi kurs til studentene i avdelingen deres og utfører ofte også forskning innen sitt felt.
Program undervisningsavgift
Stipend og finansiering
Studentuttalelser
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.