
PhD in
PhD i markedsføring
The Hong Kong University of Science and Technology
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Hong Kong, Hongkong
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 - 6 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
HKD 42 100 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* per år
Stipend
Introduksjon

Ph.D. Programmet følger en sterk forskningsintensiv tradisjon etter den nordamerikanske modellen. Den er designet for å gjøre det mulig for studentene å få en dyp kunnskap om ledelse generelt, å utvikle en konsentrasjon i et spesialisert felt og å gi studentene muligheter til å gjøre betydelig originalforskning i det valgte området. Ph.D. studentene tilbys intensiv og målrettet forskningstrening og eksepsjonelle samarbeidsmuligheter med fakultetet for å forberede dem på deres fremtidige karriere innen undervisning og / eller forskning. Den understreker utviklingen av sofistikerte, toppmoderne forskningsferdigheter som hjelper til med å skape ny kunnskap i et valgt område av alt = "markedsføring: Forbrukeratferd som hovedsakelig er psykologibasert, og kvantitativ modellering som i stor grad er basert om økonomiske og statistiske teorier.
Ikke-MPhil-holdere kan bli tatt opp gjennom en integrert MPhil og Ph.D. studieprogramordning.
Programmet tilbys av Department of Marketing med følgende forskningsfokuser:
Forskning Foci
Forskningsområder inkluderer forbrukerinformasjonsbehandling, forbrukerbeslutning, ikke-bevisst innflytelse på atferd, påvirkning og følelser, bilder og visuell oppmerksomhet, holdninger og overtalelse, mål og forbrukeres selvregulering, sosial identitet og forbrukernes selvtillit, tverrkulturell. forskning, leketro, matpsykologi og alt = "markedsføring, feltforsøk, empiriske modeller for forbrukere og bedrifter, øyesporing og romlig modellering, valgmodeller, teoribaserte empiriske modeller, Bayesian dataanalyse, informasjonsøkonomi, detaljhandel og alt = "markedsføringsstrategi, informasjon og kontrakt, mediestrategi, online alt =" markedsføring, sosiale medier og online alt = "markedsføring, reklame, prising, bærekraft, maskinlæring, forretningsanalyse, naturlig språkbehandling og årsaksslutning.

Opptakskrav
For å kvalifisere for opptak, må søkere oppfylle alle følgende krav. Opptak er selektiv og å oppfylle disse minstekravene garanterer ikke opptak.
Jeg. Generelle opptakskrav ved universitetet
- Søkere som søker opptak til doktorgradsstudium skal ha oppnådd bachelorgrad med bevist registrering av fremragende prestasjon fra en anerkjent institusjon; eller fremlagt bevis på tilfredsstillende arbeid på forskerutdanningen på heltid i minst ett år, eller på deltid i minst to år.
ii. Engelsk Språk Opptakskrav
Søkere må oppfylle engelskspråklige krav med ett av følgende ferdigheter:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL-revidert papir-levert test: 60 (total poengsum for seksjoner om lese, lytting og skriving)
- IELTS (Academic Module): Total score: 6.5 og All sub-score: 5.5
* refererer til den totale poengsummen i ett enkelt forsøk
Søkere er ikke pålagt å presentere TOEFL- eller IELTS-poengsum hvis:
- deres førstespråk er engelsk, eller
- de fikk bachelorgraden (eller tilsvarende) fra en institusjon hvor undervisningsmediet var engelsk.
iii. Programspesifikke opptakskrav
- En tilfredsstillende poengsum i GMAT eller GRE
For mer programinformasjon, se pg.ust.hk/programs