Doktor i utdanning
Tempe, USA
VARIGHET
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Be om tempoet
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2023
STUDIEAVGIFT
Be om skolepenger
STUDIEFORMAT
Be om studieformatet
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
The Doctor of Education 60-studiepoengsprogram utforsker den gode ideen om utdanning og gir studentene en forankring i historisk, sosial og filosofisk litteratur. Potensielle studenter må demonstrere overlegent stipend innen utdanning. Programmet er passende for utøvere som søker relevant og avansert studie som vil gjøre dem mer gjennomtenkte lærere og bedre informerte beslutningstakere. Studentene studerer både klassisk og ledende moderne tanke hentet fra pedagogisk og filosofisk litteratur. Programmet trekker på intellektuelle kilder og vitenskapelige disipliner, inkludert læreplanteori, historie, jus og filosofi.
Om doktorgradsprogrammet
Doctor of Education-programmet består av en sammenhengende tverrfaglig læreplan som er spesielt skreddersydd til behovene og karrieremålene til den enkelte student. Doktorgrad i utdanning ved Harrison Middleton University er unik i måten programmet vårt blir levert på - helt på avstand - og på grunn av den fleksible og individualiserte tilnærmingen, er studentene i stand til å lage sine egne studieprogrammer. På denne måten kan måten studenten oppfyller gradskravene skreddersys til hver elevs utdannings- og karrieremål.
Nyutdannede fra Doctor of Education-programmet vil være i stand til å tenke, snakke, lese og skrive på en bred måte om utdanningsfeltet og relaterte emner, og demonstrere en bredde av kunnskap, intellektuell modenhet og initiativ som kan brukes på en rekke av fremtidige bestrebelser.
Programmål
Etter vellykket fullføring av doktorgradsprogrammet vil studentene ha oppfylt følgende mål:
Design, implementer og fullfør et selvstyrt doktorgradsprogram for utdanning og humaniora.
Demonstrere anlegg med metodene for henvendelsesbasert diskusjon ved å formulere fortolkende spørsmål og delta i kursdiskusjoner.
Tenk kritisk om ideer innen humaniora og vestlig tanke og delta i streng diskusjon om grunnleggende spørsmål om utdanning og menneskelig eksistens.
Demonstrere en sammenhengende og omfattende kunnskap om dagens utdanning og staten, familiens og statens pedagogiske ansvar, den økonomiske støtten til utdanningsinstitusjoner og politisk regulering og sensur av utdanningen.
Evaluere, syntetisere og formulere hovedlitteratur, teorier, praksis, problemer og etiske spørsmål diskutert i løpet av kurset.
Kommunisere effektivt med klarhet og raffinement i skriftlig og muntlig form i en rekke innstillinger; bruke logisk sammenheng og konsistens, og riktig bruk av bevis og sitater, for å utvikle en unik, kreativ og gjennomførbar løsning på et spesifikt pedagogisk problem.
Presentere bevis på vedvarende og betydelig intellektuell etterforskning i form av omfattende juridisk forskning av gjeldende utdanningslover og forskrifter, både føderale og statlige, og som et resultat av den forskningen bruke løsninger på et spesifikt pedagogisk problem.