Doctor of Pharmacy (PharmD)
California Northstate University College of Pharmacy
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Elk Grove, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Introduksjon
CNUCOP tilbyr et progressivt utdanningsprogram som legger vekt på aktiv læring, direkte pasientomsorgsopplevelser og forskningens rolle i å fremme farmasøytisk yrke. Målet er å oppgradere høyt dyktige farmasøyter og fremme farmasøytets voksende rolle gjennom ledelse og livslange tjenester i helsevesenet.
CNUCOP er et tradisjonelt fireårig doktor i farmasøytprogram som er dedikert til å utdanne, utvikle og trene fremtidige farmasøyter i å tilby kompetent, evidensbasert behandling med fokus på å forbedre pasientens resultater og fremme yrket farmasi. CNUCOP gir unike læringsopplevelser til studentene våre ved bruk av aktive læringsstrategier for å levere pensum. Arbeider med nye teammedlemmer hvert semester, blir studentene utsatt for en mangfoldig befolkning av klassekamerater fra en rekke bakgrunner og livserfaringer. Studentene tar en mer proaktiv rolle i programmet når de lærer å effektivt samhandle med teammedlemmer for å forbedre læring og praktisk anvendelse av materialet som undervises i klassen. Aktiv læring forbereder studentene våre til å spille en nøkkelrolle i en tverrfaglig teaminnstilling, slik at studentene kan tjene som legemiddelinformasjonseksperter, ettersom de samarbeider for å forbedre pasientbehandlingen og forbedre pasientens resultater. Studenter som studerer på CNUCOP, må være forberedt på å delta i fjernundervisning eller hybridlæring i tillegg til personlig opplæring.
Læreplanen ved California Northstate University College of Pharmacy (CNUCOP) er minimum fire (4) år, post-baccalaureat, og fører til en doktorgrad i farmasi (PharmD). Kjerneplanen dekker en serie kurs innen de viktigste underdisiplinene biomedisinsk, farmasøytisk, sosial / atferdsmessig / administrativ, klinisk og integrert vitenskap.
De første tre årene er studentene registrert i didaktiske kurs som involverer mestring av innhold, kommunikasjon, teamarbeidsferdigheter, problemløsing og kritisk tenkning. De didaktiske kursene understreker viktigheten av individuell ansvarlighet, gruppesamarbeid og anvendelse av grunnleggende konsepter for å jobbe gjennom teamoppgaver. Instruktørens rolle er å tydelig formulere læringsmålene, skape utfordrende problemer for studentene å løse og undersøke resonnementet for å komme til konklusjoner.