Keystone logo

Beste universiteter for PHD Programmer i Taiwan 2023

Antall institusjoner: 87
    • 135號

    Yuan Ze University etablert i 1989 og kan være ungt etter tradisjonelle standarder, men det har blitt anerkjent som en modell for nyutviklede universiteter innen den korteste perioden. Som det første og eneste universitetet som vant National Quality Award i 2003, mottok Yuan Ze en pris fra Kunnskapsdepartementet for Teaching Excellence Project i 2005. Suksessivt har det blitt utpekt av MOE som et av de 12 beste universitetene i Taiwan, og mottok en pris for "Aim for the Top University and Elite Research Center Development Project" siden 2005. Yuan Ze har fått den høyeste æren innen undervisning, forskning og administrasjon, og har blitt et vidunder av høyere utdanning i Taiwan.

    • Causeway Bay
    • Seoul
    • Taipei
    • + 1 mer

    Med særlig fokus på Asia, åpnet University of Manchester sitt første internasjonale senter i Hong Kong i 1992 og har tilbudt lederutdannelse i toppklasse til globale ledere i Øst -Asia, inkludert Hong Kong, Japan, Sør -Korea, Taiwan, Sør -Kina og Macau i nesten 30 år.

    • Los Angeles
    • Barcelona
    • New Taipei

    College of Business Administration (CBA) ved Loyola Marymount University (LMU) er en av de beste handelshøyskolene i landet. Etablert i 1926 som et senter for strategisk tenkning og innovasjon i Sør-California, streber vi etter akademisk dyktighet og forbereder studentene til å bruke sine enorme talenter og unike ferdigheter for å fremme interessene til både industri og samfunn.

    • Taipei

    NTUs institusjonelle forgjenger var Taihoku Imperial University, grunnlagt i 1928 av den japanske kolonialadministrasjonen. Den første presidenten var Shidehara Tan Tairaka Hiroshi. I 1945 vant republikken Kina motstandskrigen mot Japan, og Taiwan ble overlevert til den nasjonalistiske regjeringen i Kina. 15. november samme år ble Taihoku Imperial University formelt overført til kinesisk administrasjon og omdøpt til National Taiwan University, med Dr. Tsung-lo Lo utnevnt til den første presidenten. Nå har universitetet 11 høyskoler, med 54 avdelinger og 108 doktorgradsinstitutter, pluss over 50 nasjonale og universitetsnivå forskningssentre. Det totale antallet studenter, inkludert de som er registrert ved School of Professional and Continuing Studies, har vokst til over 32 000, inkludert over 17 000 universitetsstudenter og 15 000 doktorgradsstudenter.

    • Manchester
    • Accra
    • Budapest
    • + 62 mer

    World-class university preparation qualifications designed by universities for international students to succeed at university.

    • Taipei

    Shih Hsin University tilbyr et bredt spekter av bachelor- og kandidatstudier på dagskolen og nattskolen. For å imøtekomme kravet til voksne som lengter etter å berike sin kunnskap eller fortsette utdanningen, tilbyr universitetet flere etterutdanningsprogrammer som fører til bachelor-, master- og doktorgrader. I tillegg tilbyr universitetet også et spesielt bachelorprogram for nyutdannede ved treårige yrkesskoler.

    • Taipei

    Kaohsiung Medical University (opprinnelig kjent som Kaohsiung Medical College) ble formelt etablert i 1954. Bortsett fra å være det første private medisinske universitetet ved universitetet, har det også blitt en viktig vugge for dyktige leger og medisinsk relaterte spesialister. Kaohsiung Medical University var et senter for både medisinsk behandling og studiet av lokal tropemedisin i de tidlige dagene. Høgskolene satte til side sitt forskningsoppdrag for tropiske sykdommer etter at Verdens helseorganisasjon kunngjorde at det ikke lenger var et endemisk område for tropiske sykdommer, og vendte sin fulle oppmerksomhet mot de stadig voksende områdene innen grunnleggende medisinsk vitenskap og klinisk medisinsk forskning. Universitetet har også fortsatt å styrke sine medisinske tjenester. Kaohsiung Medical University har derfor lagt et solid grunnlag som sørens ledende medisinske institusjon. Etter at Kaohsiung Medical College ble et universitet sommeren 1999, grep den denne muligheten til å gå raskere og lenger og oppnå de høyeste standardene innen undervisning, forskning og service. Den felles visjonen til alle ved Kaohsiung Medical University er å gjøre universitetet til en moderne, fremtidsrettet institusjon som streber etter fortreffelighet innen både akademikere og medisinsk behandling. Kaohsiung Medical University har alle styrkene til et veletablert universitet. Det er et bredt spekter av medisinsk relaterte kurs, og fasilitetene både for grunnleggende og klinisk forskning er tilstrekkelige og av god kvalitet. Universitetet ligger i sentrum av Kaohsiung, den nest største byen i, som har alle attraksjonene og spenningen i bylivet.

    • Taipei

    Juni 1960 ble det grunnlagt av to leger, Hu Shuiwang og Xu Qiantian, og entusiastiske medisinske lærere. Fra de tre tinnhyttene, fra bøker og glassrør til store tomter og hus, ble alle donert av privatpersoner. Etter et halvt århundre i det blå, har Beijing Medical University gått gjennom det 17. styret, 8 formenn og 10 rektorer. De har vært banebrytende for de ekstraordinære prestasjonene ved Beijing Medical University. Jeg tror på arven etter den nåværende styrelederen Zhang Wenchang og rektor Lin Jianhuang. Deretter leder skolen vår til den internasjonale verden!

    • Taipei

    Qinyi ble grunnlagt på 1960 -tallet som et nasjonalt universitet for vitenskap og teknologi som er forskjellig fra andre skoler. Det var opprinnelig en privat skole, og deretter ble det donert til landet i 1981 og omorganisert som et nasjonalt universitet. Grunnleggerne general Zhang Ming og fru Wang Guoxiu praktiserte begrepet "utdanning er ikke annet enn et eksempel" med den uselviske ånden om å ta det fra samfunnet og returnere det til samfunnet. I 1981 bekreftet president Lee Teng-hui deres bidrag til samfunnet med ros av "Gong Hong Hua Yu". De to grunnleggerne mottok presidentens rosende ordre i henholdsvis 1994 og 1999. Skolens utviklingshistorie er delt inn i fire hovedfaser: private høyskoler (60.08 ~ 81.06), nasjonale høyskoler (81.07 ~ 88.07), National Institute of Technology (88.08 ~ 96.01) og National Chin-Yi University of Technology (96.02 til dags dato) .

    • Taipei

    Skolen vår dedikerer seg til å trene våre nyutdannede til å oppnå rik dyrking: realisering, innovasjon, omfattende og harmonisering, også kjent som våre referanser. Derfor, med de fire kultiveringene, må studentene skaffe seg IEEE, informasjonsbevis, engelsk, ekspertise og etikk for å bli uteksaminert. • Realisering: Denne referansen reflekterer teknikerens arbeidsinnstilling. Det er forventet at våre studenter er i stand til å administrere de praktiske operasjonene og samtidig oppgradere evnen sin. • Innovasjon: Denne referansen angir kandidatens evne til å forfølge og oppdatere informasjon innen sine fagområder. • Omfattende: Denne referansen forutsetter at studentene våre kan kommunisere i den globale landsbyen på det internasjonale språket. • Harmonisering: Denne referansen inspirerer alle studenter til å ta hensyn til tradisjonell moralsk og etisk undervisning. Det er også et håp om at teknologiapplikasjon og moral kan kombineres harmonisk.

    • Taipei

    Ingen murvegger for å begrense horisonten din! Ingen gjerder for å begrense noen muligheter! Alle bygninger på campus er omgitt av et mangfold av trær og planter som poppel, kongelige poincianas, orkidétrær, ceibas, gyldne dusjetrær, gardenias, daylilies, løvfældende furutrær og gråtende selje.

    • Taipei

    Å dyrke talentene med NUTNs unike ånd, livskunnskap og profesjonelle ansettelsesevner. Funksjoner og fremtidig utvikling Å etablere NUTN som et merke for talentdyrking og for å spille universitetets rolle i det moderniserte samfunnet. For å styrke samarbeidet med lokale myndigheter og industri, presentere et universitet som viser sin rike lokalitet og internasjonale engasjement. Å vitalisere læringsmiljøet gjennom de skjulte læreplanene på campus, for eksempel Big Master Forum, og innovativ og Think-Out-of-Box praksis. For å fremme personalinnovasjon og administrativ effektivitet for å oppgradere undervisning og servicekvalitet, opprettholde akademisk frihet, rettferdighet og læringsrettigheter for studenter. For å styrke koblingen med alumner og samfunnsressurser for å nå universitetets utdanningsmål. Å bli et raffinert forbilledlig universitet med lokale og regionale dype egenskaper, godt forbundet med det internasjonale samfunnet.

    • Taipei

    Chung Hwa University ble etablert i 1990. Under nøye planlegging av styret og skoleledere har skolen følgende prestasjoner og egenskaper: Sysselsettingsorienterte tre videregående skoler I henhold til de siste undersøkelsene fra Kunnskapsdepartementet, 104 Manpower Bank , og 1111 Manpower Bank, Chung Hwa University nyutdannede har de tre høyeste prestasjonene med "høy sysselsetting, høy lønn og høy foretakstilfredshet." Blant dem er sysselsettingsgraden til skolens studenter den første på det omfattende universitetet med utmerkede undervisningstilskudd fra Kunnskapsdepartementet. I følge 104 Human Bank -statistikk er gjennomsnittslønnen for mer enn halvparten av kandidatene høyere enn gjennomsnittslønnen til de nasjonale private universitetskandidatene, og har blitt rangert i 5 år på rad. 1111 Human Banking Corporation er mest fornøyd med topp 10 private universiteter. Det eneste private universitetet i Zhumiao -området som har oppnådd internasjonal AACSB og IEET dobbelt sertifisering Chung Hwa University er det eneste private universitetet i Zhuzhumiao -området som er akkreditert av American Association for Promotion of International Business Schools (AACSB) og Chinese Society of Engineering Education (IEET). Grader og studiepoeng oppnådd av studenter kan brukes over hele verden. School of Management rangerer ikke bare blant de 5% av de beste business management -skolene i verden, men rangerer også blant de 450 beste universitetene i Asia i QS -evalueringen 2020 av det britiske forskningsselskapet for høyere utdanning, og rangerer som 11. plass blant omfattende private universiteter i Taiwan.

    • Taipei

    National Chiayi University ble dannet i februar 2000 ved sammenslåing av to eksisterende høyskoler i Chiayi, dvs. National Chiayi Institute of Technology (NCIT) og National Chiayi Teachers College (NCTC). Universitetet har nå syv høyskoler (Teachers College, College of Humanities and Arts, College of Management, College of Agriculture, College of Science and Engineering, College of Life Sciences og College of Veterinary Medicine), som inkluderer 39 bachelorprogrammer (40 avdelinger ), 12 bachelorprogrammer (1 program, 39 masterprogrammer (42 klasser), 14 masterprogrammer i tjeneste og 7 doktorgradsstudier (1 program) i 107 semesteråret. NCYU er et av de eldste og største universitetene i den sørlige delen av Taiwan.

    • Taipei

    National Taiwan Ocean University (NTOU) ble etablert i 1953 som Provincial Taiwan Maritime Technology College. Elleve år senere, i 1964, ble vi en maritim høyskole som tilbød bachelor- og mastergrader på forskjellige maritime felt. I løpet av denne perioden ble høyskolen støttet av Taiwan provinsregjering i Republikken Kina. I 1979 ble vi en nasjonal institusjon og ble omdøpt til National Taiwan College of Marine Science and Technology. Et tiår senere, i 1989, ble høyskolen et fullverdig universitet. For tiden har NTOU syv høyskoler - Maritim vitenskap og ledelse, biovitenskap, havvitenskap og ressurser, ingeniørfag, elektroteknikk og informatikk, havrett og politikk, samt humaniora og samfunnsvitenskap. Disse høyskolene huser totalt 22 lavere avdelinger, 12 doktorgradsinstitutter, 28 masterprogrammer og 20 doktorgradsprogram. Universitetet har gjennomgått stor vekst og forandring og er nå anerkjent som et av landets viktigste sentre for høy læring og stipend, spesielt innen havvitenskap, maritime studier og fiskeri. Som et svar på de endrede behovene i samfunnet og de voksende interessene til studentene våre, utvikler vi oss til et omfattende universitet med et unikt maritimt fokus. Vi har som mål å være en internasjonalt kjent institusjon for høyere utdanning. Mot dette målet utvikler våre samfunnsvitenskapelige og liberale kunstprogrammer seg som en sentral del av utdanningen ved NTOU. Universitetet beveger seg raskt mot å tilby et positivt læringsmiljø og kultur for intellektuell og personlig vekst, med havinteresser som vår unike egenskap.