Phd utdanning

Generelt

Programbeskrivelse

PhD utdanning


Den AeU PhD (Education) produserer fremragende fagpersoner som kan håndtere dagens kritiske utfordringer. Hver av spesialiseringene er designet for å matche dagens interesser. Den er rettet for profesjonelle utøvere i utdanning fra offentlige eller private skoler, fellesskap eller offentlige byråer, opplæringsavdelinger, institusjoner for høyere utdanning og andre utdanningsrelaterte innstillinger. Inntak er hele året rundt.


Akkreditert program [2] av Malaysian Qualifications Agency (MQA) [3], Ministry of Higher Education.


HØYDEPUNKTER


• Enhver disiplin er Utdannelse er akseptert

• Det er ikke noe forslag ved inngangen. Hvorfor? Vi ønsker å hjelpe deg fra starten ved å gjøre forskningsforslaget sammen

AeU vil outsource til lokal eller internasjonal veileder - for å dekke dine behov

• Oppmøte for forskning verksteder og / eller kollokvier er ikke obligatorisk

• Tett oppfølging prosess er vårt hovedfokus


INNTAKSKRAV


• Har en mastergrad i utdanning godkjent av AEU Senat OR

• Har en mastergrad og lærerfaring eller relatert erfaring i en periode på 2 år.


RASKE FAKTA


Studieretninger :

  • Fulltid
  • Deltid
  • Blended learning

Varighet: 3-4 år

Antall Semester : 12 (1 semester er 4 mths)


Frekvens av forskningsworkshops / Colloquia (Valgfritt) : En gang i måneden - lørdag og søndag


Tilsynsfører : Leveres av AEU


Auditemner (valgfritt) :


• Forskningsmetodikk

• Multivariat analyse

• Kvalitativ forskning


MQA Akkreditering : PA 9152


EPF & HRDF Claimable (Kun malaysier) : JA


LÆRINGSUTBYTTE


• Forbedre kunnskap om teori, utvikling og praksis i den valgte spesialiseringen;

• Forbedre evnen til å skape konseptuelle systemer som reflekterer syntese, sammenheng og utvidelse av kunnskap om utdanning;

• Gi muligheter til å delta i akademisk forskning, stipend, systematisk forespørsel, kommunikasjon og evaluering av forskning;

• Forbedre evnen til å forstå, utnytte og tolke grunnleggende prinsipper og metoder for utdanningsforskningsdesign og dataanalyse;

• Forbedre forståelsen av datateknologi og dens applikasjoner i utdanningsinstitusjoner;

• Gi en oppgraderingserfaring som er intellektuelt stimulerende, faglig relevant, som fører til forskning som støtter beslutningstaking og problemløsing rundt de sentrale problemstillinger som de seks områdene av utdanning står overfor.


spesialiseringer


Læreplan og opplæring: undervisnings- og læringsteori, pensumutvikling, skoleforbedring, studentprestasjon, samfunnsvitenskapelig fag, sykepleieutdanning, lærerutdanning og reflekterende praksis som skal påta senior stillinger som pensumplanleggere, pensumuttalere, pedagoger og så videre.

Pedagogisk psykologi: Kognitiv utvikling, læring og metakognisjon, personlighet, holdninger og trosretninger; adferdsmodifisering og rådgivning; hvem vil påta seg ledende stillinger i høgskoler og universiteter, skoleinnstillinger, testfirmaer, industri og forskningsorganisasjoner.

Undervisningsteknologi: Datamediert kommunikasjon, datamaskinbasert instruksjon, nettbasert læring, instruksjonssystemdesign og samarbeidende nettbasert læring; hvem vil påta seg ledende stillinger som ledere i instruksjonsdesignavdelinger, ledere av e-læringsorganisasjoner og utdanningsrelaterte organisasjoner.

Språk og leseferdighet: diskursanalyse, språk og kjønn, undervisning i lesing og skriving, kritisk litteratur, tospråklig utdanning, litteratur; hvem vil påta seg ledende stillinger i skoleinnstillinger, språkavdelinger og utdannelsesrelaterte organisasjoner.

Matematikk og vitenskapsutdanning: barns læring av matematikk og vitenskap, misforståelser i naturvitenskap, problemløsing i matematikk, konstruktivisme og matematikk, teknologi i undervisning i matematikk og vitenskap, numeracy problemer; og hvem vil påta seg ledende stillinger i skoleinnstillinger, høyskoler, universiteter og studieavdelingsavdelinger.

Opplæringsledelse og ledelse: Sammenhengende samfunns- og organisasjonsdimensjoner av utdanningsinstitusjoner; foreta forskning i politikk, byråkrati og devolusjon, faglig utvikling, lederskap; for senior ledelse og lederstillinger i utdanning.

Sist oppdatert mars 2020

Keystone-stipend

Se hvilke muligheter du kan få med et stipend fra oss

Om skolen

Asia e University (AEU) er en dual-mode (bolig heltid og online fjernundervisning), internasjonalt universitet sett i Asia, etter asiater for Asia under Asia Samarbeid Dialogue (ACD). Etableringen er ... Les mer

Asia e University (AEU) er en dual-mode (bolig heltid og online fjernundervisning), internasjonalt universitet sett i Asia, etter asiater for Asia under Asia Samarbeid Dialogue (ACD). Etableringen er et initiativ fra Malaysia, som pådriver for dual mode læring, med støtte fra 31 ACD medlemsland som bekreftes ved Islamabad 2005 og Doha 2006 ACD ministermøter. AEU samarbeider med globale utdanningsinstitusjoner å tilby kvalitet, rimelig og salgbare programmer gjennom e-læring. Våre grenseoverskridende og tverrkulturprogrammer har tiltrukket høye antallet postgraduates fra hele verden. AEU er også den viktigste tilrettelegger av den asiatiske Credit Transfer System (Ap) - den gjensidige akkreditering av akademiske programmer blant asiatiske utdanningsinstitusjoner. Handlingene er en del av AEU 's arbeid med samfunnsansvar i en innsnevring av digitale skillet blant asiatiske samfunn. Fokusert på tilpasset læring på etterspørsel, gir AEU utdanning for å arbeide fagfolk på jakt etter fleksibilitet, innovasjon og kreativitet i sine utdanningsbehov. Visjon Å være en leder og en ledende pedagogisk knutepunkt i markedsføringen av rimelig og kvalitet dual mode læring i Asia. Mission Å arbeide i samarbeid med universiteter, institusjoner og selskaper, tegning på sin samlede kompetanse, prestisje og ressurser til å gi kvalitet høyere utdanning og livslang læring. Mål Gi faglige programmer i internasjonale omdømme ved å utnytte den kompetanse og prestisje samarbeidende institusjoner. Gi studentene tilgang til relevant, rimelig og kostnadseffektiv, fleksibel utdanning og opplæringsprogrammer. Utvikle hensiktsmessige pedagogiske strategier og teknologier for å styrke elevenes kritiske tenkning, kreative evner, og kommunikasjonsevner. Sørg for at alle programmer og kurs møtes kvaliteten benchmark etablert i politikk og standard e-læring beste praksis blant medlemsinstitusjoner. Kjerneverdier Empowerment: Vi inspirerer tillit og dyrke ansvar for å skape verdier for våre kunder Excellence: Vi ønsker å utmerke seg i våre tjenester og er forpliktet til kontinuerlig forbedring Integritet: Vi streber etter å opprettholde de høyeste etiske standarder og profesjonalitet Kreativitet: Vi søker hele tiden nye nye og innovative måter å gjøre ting Profesjonalitet: Vi innprente de høyeste standarder i å utføre plikter og oppgaver Minimér
Kuala Lumpur