Phd i utdanning (lært)

Generelt

Programbeskrivelse

New Strukturert PhD (Utdanning)

Den Strukturert PhD-programmet er et fireårig strukturert program som omfatter kurs i forskningsmetoder, core og valgfri fagspesifikke kurs og generiske ferdigheter og opplæring. Modulene leveres i løpet av uken og i helgene. Studentene får tildelt veiledere og arbeid med en tilsyns panel. Det er periodisk vurdering og veiledning for å sikre at du fullføre PhD innen en fire års periode. Guidet av faglig utvikling planlegging, kan du organisere kurs og forskningsaktiviteter i løpet av studiene dine.

Hvordan vil jeg dra nytte av programmet?


Du vil delta i et program som er laget i tråd med beste internasjonalt al praksis i doktorgradsutdanningen og forsknings og aksjeklasser med elever fra en mangfoldig bakgrunn i utdanning og relaterte tverrfaglig felt som sosiologi, psykologi, historie og filosofi. Et team av kjente akademikere vil levere in- vative mesterklasser og internasjonale skoler. Du vil nyte utmerkede fasiliteter og har en mulighet til å benytte seg av svært attraktive tive finansieringsordninger. Den Strukturert PhD-programmet fra Mary Immaculate College har et samarbeids link med strukturerte doktorgradsprogram i Avdeling for lærerutdanning og helsefag, Universitetet i Limerick som vil gi deg muligheter for mobilitet mellom programmer på begge campus-es.

Hva er programmet om?


En balanse mellom lærer og forskningskomponentene er et kjennetegn på programmet. Du vil bli veiledet gjennom et sett av kjernen og valgfrie moduler og design, gjennomføre og skrive en original og grundig forskning avhandling. Eksempler på kjernemoduler inkluderer: epistemologiske og ontologiske Foundations of Education: para- digms, politikk og praksis, prinsipper og praksis for Re- søk Design i utdanning, kritisk og Interpretive Forskning i utdannings Innstillinger, og komplementær kunst og vitenskap forskning metoder. Eksempler på valgfrie moduler inkluderer: undervisningen for Social Justice og inkluderingsdepartementet, åndelighet og den religiøse utdanning av barnet, Perspektiver på musikalsk mening og verdi, essensielle elementer av barnelitteratur, og utdannings- Pyschology og livslang læring.

Hva er Opptakskrav?


De minste inntakskrav er som følger:

  • Søkere vil normalt ha en mastergrad i utdanning, eller minimum 2,1 Honours grad i utdanning, høyere diplom eller en utdannet diplom i utdanning, eller et beslektet disiplin
  • Søkere som har en 2,2 Honours grad, en høyere di- ploma, eller utdannet diplom i utdanning eller et beslektet disiplin vil bli vurdert, men vil bli pålagt å ukyndige dertake MR5000
  • Søkere med en grad, en høyere diplom eller en utdannet diplom i utdanning eller et beslektet disiplin med en pris lavere enn 2,2 kan vurderes dersom de har minimum 4 års yrkeserfaring. De vil bli pålagt MR5000
  • Søkere uten grad, en høyere diplom, eller en sivil diplom i utdanning eller et beslektet disiplin, men som har betydelig relevant realkompetanse kan vurderes, men vil bli pålagt å fullføre MQ5000 (opp til 6 moduler). Suksess i disse modulene vil være et pre
  • -requisite for innreise til programmet. Enkeltsaker vil bli vurdert i lys av UL politikk på akkreditert Prior Learning
  • Bevis på faglig nivå og / eller relevant faglig erfaring som vil tilfredsstille Graduate Studies in Education av din egnethet for doktorgradsstudier
  • Brev av referanse fra to akademiske dommere som kan vurdere din intellektuelle evner, modenhet og motivasjon


Hva er søknadsfristen?

30 mai 2013


Når går neste program begynner?

september 2013

Sist oppdatert mars 2020

Om skolen

Grunnlagt i 1898, Mary Immaculate College ( MIC ), er en katolsk høyskole for utdanning og liberale kunst. Høgskolen tilbyr et bredt spekter av programmer innen utdanning.

Grunnlagt i 1898, Mary Immaculate College ( MIC ), er en katolsk høyskole for utdanning og liberale kunst. Høgskolen tilbyr et bredt spekter av programmer innen utdanning. Minimér