Phd i markedsføringsledelse

Generelt

8 steder tilgjengelige

Programbeskrivelse

PhD i Marketing Management

HSN Markedsføringsledelse

The School of Business ved USN har 3-5 vacants stillinger som stipendiater i PhD-programmet i markedsføringsledelse fra august 2017.

Søknadsfrist: 15.02.2017.

PhD-programmet søker å bringe akademisk forskning innen markedsføringsledelse nærmere markedsføring ledelse praksis, og dermed fokusere forskning på temaer som vil generere ny kunnskap for reelle problemstillinger.

Som markeder og teknologier blir mer global, som kundenes behov blir mer avanserte og fragmentert, private bedrifter og offentlige tjenester må fornye og forbedre sine produkter og tjenester til en økende hastighet. For å takle disse utfordringene og muligheter, kompetanse i markedsføringsledelse er strategisk viktigere.

Vi tilbyr en høy kvalitet doktorgrad i Marketing Management som vil møte nåværende og fremtidige behov for kunnskap i markedsføring ledelse, både nasjonalt og internasjonalt.

Programmet består av 180 studiepoeng totalt, hvor 60 studiepoeng er obligatoriske og valgfrie emner. Alle fag vil bli undervist på engelsk. De resterende 120 studiepoeng er knyttet til den enkelte forskningsarbeid og vil føre til avhandlingen.

Alle kandidatene har en hovedveileder og medveileder, og normalt hovedveileder vil være en av fakultetets ansatte.

Sist oppdatert mars 2020

Om skolen

The University of South-Eastern Norway (USN) is headed by Rector Petter Aasen. USN was established as a university on the 4th of May 2018.

The University of South-Eastern Norway (USN) is headed by Rector Petter Aasen. USN was established as a university on the 4th of May 2018. Minimér
Drammen , Porsgrunn , Rauland , Hønefoss , Porsgrunn , Bø i Telemark , Kongsberg , Horten , Hønefoss + 8 Mer Mindre