Keystone logo

1 PhD Programmer i Markedskommunikasjon 2024

Filtre

Filtre

  • PhD
  • Journalistikk og massekommunikasjon
  • Kommunikasjon
  • Markedskommunikasjon
Studieretninger
  • Journalistikk og massekommunikasjon (1)
  • Tilbake til hovedkategori
Steder
Finn flere lokasjoner
Gradstype
Varighet
Studietempo
Språk
Språk
Studieformat

    Popular degree type

    Popular study format

    PhD Programmer i Markedskommunikasjon

    En doktorgrad, eller doktor i filosofi, er en avansert grad som tar omtrent fire år å fullføre. Tilgjengelig i en rekke felt, involverer de fleste programmer mye forskning i et bestemt emne, og en avsluttende avhandling.

    Hva er en PhD i Markedsføringskommunikasjon? I dette programmet studerer studentene tverrfaglige tilnærminger til reklame og markedsføring. Hvert program varierer, men noen kan fokusere på sosialt ansvarlige fremskritt innen digital kommunikasjon, merkevareproblemer, bedriftsmarkedsføring, markedsføringsforhold, sosial markedsføring og interessentmarkedsføring. De fleste programmene kan kombinere organiserte klasser, som samfunnssteorier og epistemologi i samfunnsvitenskap, med individuelt forskningsarbeid. Sammen med å skrive en doktorgradsavhandling, kan studentene bli pålagt å forfatter en akademisk artikkel.

    Å tjene en PhD kan være til nytte for studenten ved å åpne flere dører for karrieremuligheter.Å holde en avansert grad kan også gi nyutdannede en konkurransefortrinn i markedet og kvalifisere dem til høyere lønn.

    Når du bestemmer deg for hvilken skole å delta, er kostnaden vanligvis en stor faktor. Fordi opplæring og avgift er forskjellig fra en institusjon til en annen, oppfordres elevene til å kontakte skolene direkte. Sammen med å spørre om økonomiske krav, kan elevene spørre om økonomiske hjelpemuligheter som stipend, stipend og studielån.

    Det er en rekke karrierer som kandidater med denne graden kan kvalifisere for. Muligheter kan finnes i områder av forskning eller ledelse. Enkelte jobbtitler kan inneholde reklamekontor, forskningsanalytiker, markedsføringskonsulent, medieforbindelsespesialist, media merkevare rådgiver og sosial media manager. Arbeidsgivere kan komme fra en rekke områder som næringsliv, regjeringen, akademia, ikke-statlige organisasjoner og industri.

    Er du klar til å ta utdannelsen til neste nivå?Nå er det den perfekte tiden til å begynne å forske på skoler. Bruk nettkatalogen, søk etter programmet ditt nedenfor og kontakt direkte adgangskontoret til skolen etter eget valg ved å fylle i hovedskjemaet.