PhDs i Astronomi i Los Angeles USA

Krav til ph.d.-programmet involverer ofte studenten har allerede oppnådd en mastergrad. I tillegg må en oppgave eller avhandling hovedsakelig bestående av originale akademisk forskning fremlegges. I enkelte land, kan dette arbeidet selv må forsvares foran et panel. Astronomi er et omfattende tema som inkluderer omfattende studier av galakser, planeter og stjerner. Dette studiet kan innebære… Les mer

Astronomi er et omfattende tema som inkluderer omfattende studier av galakser, planeter og stjerner. Dette studiet kan innebære mange eksperimentelle muligheter, for eksempel å bruke et lokalt observatorium for å registrere data eller reise til et bestemt sted for å oppleve en himmelsk hendelse.

The United States of America er et stort land i Nord-Amerika, ofte referert til som "USA ", den "US ", den "United States ", "America ", eller rett og slett "the States ". Amerikanske universiteter er finansiert av "undervisning " ladet til studenten, som ofte er ganske dyrt, svært ofte nå inn i titusenvis av dollar per år.

Foruten å være hjemmet til den legendariske Hollywood, Los Angeles er den nest største byen i USA og den største i delstaten California. Byen har arrangert OL-spill to ganger før, og er delt inn i 80 distrikter og nabolag. Byen er hjem til tre offentlige universiteter og en rekke andre institusjoner.

Topp universiteter PhD program i Astronomi i Los Angeles i USA