PhD studier i Astronomi i California USA

Doktorgrads kan variere avhengig av institusjonen og land der den er tildelt. De fleste forskere forfølge en PhD på grunn av sterk motivasjon for å bidra til det akademiske miljøet samt ekte nysgjerrighet om deres valgte fagområde.   En grad i Astronomi er en lovende hvis du søker karrieremuligheter i fysikk og relaterte felt. Det krever kalkulus og matematikk for å gå med på d… Les mer

En grad i Astronomi er en lovende hvis du søker karrieremuligheter i fysikk og relaterte felt. Det krever kalkulus og matematikk for å gå med på det og tilbys av de beste universitetene i verden.

The United States of America er et stort land i Nord-Amerika, ofte referert til som "USA ", den "US ", den "United States ", "America ", eller rett og slett "the States ". Amerikanske universiteter er finansiert av "undervisning " ladet til studenten, som ofte er ganske dyrt, svært ofte nå inn i titusenvis av dollar per år.

Beste studieprogrammer PhD i Astronomi i California i USA