PhD studier i Astronomi Sør-Amerika 2021

Krav til ph.d.-programmet involverer ofte studenten har allerede oppnådd en mastergrad. I tillegg må en oppgave eller avhandling hovedsakelig bestående av originale akademisk forskning fremlegges. I enkelte land, kan dette arbeidet selv må forsvares foran et panel. Astronomi omfatter både teori og observasjon av himmelske gjenstander i himmelen. Studier kan kreve fysikk og noen programmer ka… Les mer

Astronomi omfatter både teori og observasjon av himmelske gjenstander i himmelen. Studier kan kreve fysikk og noen programmer kan lære elevene hvordan man bruker teleskoper, stjernekart og spesiell dataprogramvare. En student interessert i å bruke kreativ tenkning og problemløsing kan ha glede av å studere dette emnet.

Sør-Amerika Den grenser i vest til Stillehavet og i nord og øst av Atlanterhavet, Nord-Amerika og det karibiske hav ligger i nordvest. Det inkluderer tolv suverene stater Argentina, Bolivia, Brasil, Chile, Colombia, Ecuador, Guyana, Paraguay, Peru, Surinam, Uruguay og Venezuela - og to ikke-suverene områder - Fransk Guyana, en oversjøisk territorium Frankrike, og Falklandsøyene , et britisk oversjøisk territorium. I tillegg til dette, kan Trinidad og Tobago og theABC øyene i Nederland også betraktes som en del av Sør-Amerika.

PhD program i Astronomi Sør-Amerika