PhD programmer i Astronomi Nord-Amerika 2021

PhD er en doktorgrad, spesielt kalt en "Doctor of Philosophy " grad. Dette er misvisende fordi PhD innehaverne ikke nødvendigvis filosofer (med mindre de har tjent sin grad i filosofi!). Når det er sagt, PhD mottakerne er i stand til å engasjere seg i tanke eksperimenter, fornuft om problemer, og løse problemer i sofistikerte måter. Astronomi er et omfattende tema som inkluderer omfattende s… Les mer

Astronomi er et omfattende tema som inkluderer omfattende studier av galakser, planeter og stjerner. Dette studiet kan innebære mange eksperimentelle muligheter, for eksempel å bruke et lokalt observatorium for å registrere data eller reise til et bestemt sted for å oppleve en himmelsk hendelse.

The United States of America ligger på kontinentet Nord-Amerika. Det er den tredje største land etter størrelse i verden. Den har en relativt kort historie sammenlignet med andre verdens nasjoner, har en av verdens 's største økonomier, og har en av verdens ' s mest forskjellige befolkningsgrupper.

PhD i Astronomi Nord-Amerika