PhDs i Astronomi Europa 2021

Man må oppnå to ting når tjene en doktorgrad. Først må man forstå et bestemt emne grundig. Dernest må man mye i kunnskap om det emnet. Astronomi er et interessant fagområde som fokuserer på universets mysterier. Noen klasser kan fokusere på forskning og studier på et enkelt objekt, som kometer, gassformede planeter eller asteroider. Lære å bestemme astronomisk avstand er en viktig del… Les mer

Astronomi er et interessant fagområde som fokuserer på universets mysterier. Noen klasser kan fokusere på forskning og studier på et enkelt objekt, som kometer, gassformede planeter eller asteroider. Lære å bestemme astronomisk avstand er en viktig del av denne karrieren.

Europa er, etter konvensjonen, en av verdens 's syv kontinenter. Bestående av vestligste punktet i Eurasia, Europa er vanligvis delt fra Asia ved vannskillet deler av Ural og Kaukasus-fjellene, den Ural-elven, Det kaspiske og Svartehavet, og vassdrag som forbinder Svartehavet og Egeerhavet Seas.

PhD i Astronomi Europa