PhD programmer i Astronomi i Argentina

En Doctor of Philosophy grad, er kort Ph.D en avansert akademisk grad tjent på ulike felt, som betyr store interesser og prestasjoner i forskning. Astronomi er et interessant fagområde som fokuserer på universets mysterier. Noen klasser kan fokusere på forskning og studier på et enkelt objekt, som kometer, gassformede planeter eller asteroider. Lære å bestemme astronomisk avstand er en vikt… Les mer

Astronomi er et interessant fagområde som fokuserer på universets mysterier. Noen klasser kan fokusere på forskning og studier på et enkelt objekt, som kometer, gassformede planeter eller asteroider. Lære å bestemme astronomisk avstand er en viktig del av denne karrieren.

Internasjonale studenter vil finne et bredt og variert utvalg av høyere utdanning institutter som tilbyr gode muligheter for rimelige studier av høy standard. Stor betydning som satt på utdanningssystemet i Argentina. Deres mål er å gi vitenskapelige, faglige, humanistisk og teknisk opplæring i høyeste sfære.

PhD i Astronomi i Argentina