PhD i menneskelig ressursutvikling

Generelt

Programbeskrivelse

Studiet utvikler studentenes intellektuelle og faglige ferdigheter. En kvalifiserende student skal vise bevis for uavhengig og originalt vitenskapelig arbeid i oppgaven. Oppgaven vil utgjøre et særegent bidrag til kunnskapen om og innsikten i fagdisiplinen så vel som forskningsfeltet. Kvalifiserende studenter skal også vise kompetanse i anvendelsen av relatert forskningsmetodikk og riktig skriftlig og / eller muntlig kommunikasjon av forskningsprosessen og funnene. Studentene skal også kunne reflektere over forskningsresultatene sine.

Opptakskrav

En passende mastergrad (NQF nivå 8 eller 9) i det bredere feltet av human resource management samt fullføring av en forskningsmetodikkmodul på honours and / eller mastergradsnivå med et gjennomsnittlig bestått karakter på 65% på mastergradsnivå. Tre til fem års relevant arbeidserfaring. Sterke antall begrensninger krever en seleksjonsprosess som består av et heldags vurderingssenter og psykometriske vurderinger. En modul på minst lavere nivå eller over i statistiske metoder eller analytiske teknikker.

Kontaktinformasjon

Navn: Fru A Ferreira
Tlf: 27 (0) 11 559 2079 / E-post: amandaf@uj.ac.za

Registrerings- og startdatoer

Registrering starter i januar og forelesninger i februar for både studenter og studenter.

Alle forskningsprogrammer for master og PhD kan registrere seg gjennom året.

Sluttdato: Det akademiske starter i januar og slutter i desember. Programfristen bestemmes av programmets varighet.

Sist oppdatert mars 2020

Om skolen

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Les mer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Minimér
Johannesburg