Les den offisielle beskrivelsen

Institutt for markedsføring forsøker kontinuerlig å oppnå ekspertise i forskning. Fakultetets medlemmer er kjent for forskning av høy kvalitet, og publiserer ofte deres arbeid i topp internasjonale alt = "markedsføringstidsskrifter, som Journal of Marketing Research (JMR), Journal of Consumer Research (JCR) og Markedsføringskunskap (MS). Markedsdepartementet står i topp 10 over hele verden når det gjelder antall artikler publisert i JMR, JCR og MS fra 2003-2013.

Målet med ph.d.- studiet er å utvikle fremragende lærde som vil bli aktive bidragsytere til alt = "markedsføringskunnskap og vil fortsette å sikre akademiske jobber på topp internasjonale universiteter. I tråd med denne ånden har flere av våre studenter publisert papirer i topp forskningsjournaler mens de er i programmet. En nyutdannet kandidat ble valgt for Markedsvitenskapsinstituttets Young Scholar Program, en av de høyeste anerkjennelsene en ung forsker på feltet kan motta.

Fakultetet er svært forpliktet til PhD-programmet og gir studentene et stimulerende intellektuelt miljø som gjør dem i stand til å bli fremragende forskere. De får streng opplæring i teorien og metodene til ulike delfelter av alt = "markedsføring, for eksempel forbrukeradferd og alt =" markedsføringsmodeller. State-of-the-art kurs tilbys på temaer som informasjonsbehandling, atferdsspillteori, eksperimentell design, vurdering og beslutningstaking, valgmodellering og analytisk alt = "markedsvitenskap. Disse kursene, kombinert med forskerutdanningen, gjøre PhD et krevende, men også givende studieprogram.

Foruten å få inngående kunnskap, får studentene praktisk erfaring i forskningsprosessen fra de tidlige stadiene av programmet gjennom en mentorordning. Et velutstyrt atferdslab og mange muligheter for forskningssamarbeid med fakultetets medlemmer bidrar til læringsopplevelsen. I tillegg har studentene fordel av to forsknings sentre plassert i Markedsavdelingen - Senter for eksperimentell næringsforskning og Senter for markedsføring og distribusjon. Disse sentrene forenkler oppkjøp og formidling av alt = "markedsføringskunnskap og har ofte vært kjent høyttalere fra hele verden.

Forskning Foci

Forskningsområder inkluderer: forbrukerinformasjonsbehandling, forbrukerbeslutninger, ikke-bevisst påvirkning på atferd, påvirkning og følelser, bilder og visuell oppmerksomhet, holdninger og overtalelse, mål og selvregulering av forbrukerne, sosial identitet og forbrukernes selvtillit, kulturell forskning, empiriske modeller av forbrukere og firmaer, øye-sporing og romlig modellering, valgmodeller, teoribaserte empiriske modeller, Bayesian dataanalyse, informasjonsøkonomi, detaljhandel og alt = "markedsføringsstrategi, informasjon og kontrakt, mediestrategi, online-alt = "markedsføring, sosiale medier og online alt =" markedsføring, annonsering, prising og bærekraftighet.

Opptakskrav

Jeg. Generelle opptakskrav

Søkere som søker opptak til en mastergrads skal ha:

  • oppnådd en bachelorgrad fra en anerkjent institusjon, eller en godkjent tilsvarende kvalifikasjon;

ii. Engelsk Språk Opptakskrav

Du må oppfylle engelskspråkkrav med en av de følgende ferdighetsoppnåelsene *:

  • TOEFL-iBT 80
  • TOEFL-PBT 550
  • TOEFL-revidert papirleverert test 60 (total score for lesing, lytting og skriving)
  • IELTS (akademisk modul) Total score: 6.5

* Hvis ditt første språk er engelsk, og bachelorgrad eller tilsvarende kvalifikasjon ble tildelt av en institusjon der undervisningsmediet var engelsk, blir du fraviket fra å oppfylle de engelske språkkravene ovenfor.

iii. Program meg - Spesifikke opptakskrav

Søkere bør ha en tilfredsstillende score i GMAT eller GRE, på toppen av (i) og (ii) ovenfor


Søknadsfrist

Vennligst se http://pg.ust.hk/programs ("Application") for detaljer.

Program undervist i:
Engelsk

Se 36 flere kurs fra The Hong Kong University of Science and Technology »

Sist oppdatert February 6, 2019
Dette kurset er Campus based
Startdato
Sept. 2019
Duration
3 - 6 år
Deltid
Heltid studier
Pris
42,100 HKD
per år
Deadline
Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.

Sept. 2019

Location
Søknadsfrist
Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Sluttdato