PhD i logistikkledelse

Generelt

Programbeskrivelse

Studenten skal utvikle intellektuelle og spesialiserte kompetanser og praktiske ferdigheter i tilegnelse, tolkning, forståelse, analyse og anvendelse av logistikkledelsesprinsipper. Studenten skal utvikle ferdigheter innen forskning, skriving og kreativ tenkning innen logistikkledelsesfeltet. Studenten skal kunne ta strategiske beslutninger i sammenheng med en logistikkorganisasjon, eller logistikkfunksjonen til et selskap, og å analysere og vurdere eventuelle interne eller eksterne beslutninger som påvirker logistikkfunksjonen og / eller yrket. Studenten skal også være i stand til å reflektere over sine ledelsesmessige beslutninger og applikasjoner for å analysere og vurdere effekten av den i helhetlig kontekst av logistikkledelse. Oppgaven skal utgjøre en refleksjon av kunnskap og innsikt i feltet for logistikkledelse.

Opptakskrav

Studenttilgang vil gis til studenten som er i besittelse av en universitetsbasert mastergrad i logistikkledelse på NQF nivå 8 eller 9. Dekan ved fakultetet for ledelse kan nekte en student opptak til doktorgradsutdanning dersom den mener studentens faglige bakgrunn er utilstrekkelig.

Kontaktinformasjon

Navn: R Ramsaroop
Tlf: 27 (0) 11 559 4979 / E-post: rramsaroop@uj.ac.za

Registrerings- og startdatoer

Registrering starter i januar og forelesninger i februar for både studenter og studenter.

Alle forskningsprogrammer for master og PhD kan registrere seg gjennom året.

Sluttdato: Det akademiske starter i januar og slutter i desember. Programfristen bestemmes av programmets varighet.

Sist oppdatert mars 2020

Om skolen

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Les mer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Minimér
Johannesburg