Det er særlig styrke i webdesign og utvikling, inkludert e-handel, e-læring, e-helse; og gruppen har stor erfaring med interaksjonsdesign (f.eks. brukbarhet og tilgjengelighet), sosial databehandling (f.eks. sosialt nettverk, datamediert kommunikasjon), mobilteknologi (f.eks. iPhone), virtuelle verdener (f.eks. Second Life) og videospill . I tidsbaserte medier har gruppen en betydelig interesse for digital filmopptak og redigering, og manipulerer til helt animerte 3D-modelleringsteknikker som brukes i spill og spillefilmer.

Studiestøtte

Postgraduate ressurser
Forskningsstuderende i Digital Media jobber i et dedikert, toppmoderne studio, utstyrt med ledende MAC- og PC-arbeidsstasjoner, som kjører industristandardprogramvare. Det er også et fotografisk studio og et produksjonsstudio med grønt skjerm og bevegelsesopptak. Skolen er også utstyrt med en 3D-kroppsskanner - en av kun to i Storbritannia.
Brukerstøtte
Som forskerstudent er du en del av et blomstrende forskningsmiljø og mottar støtte gjennom et omfattende program for individuell veiledning, spesialiserte forskningseminarer, generelle ferdighetsopplæringsprogrammer og generell avdelingskloloquia, vanligvis med eksterne høyttalere. Vi oppfordrer deg til å delta og presentere arbeidet ditt på større konferanser, samt delta i våre interne konferanse- og seminarprogrammer.

Forskningsområder

Intelligente interaksjoner

Gruppen Intelligent Interaksjoner har interesser i alle aspekter av informasjonsteknologi og menneske-maskininteraksjoner. Det ble dannet i 2014 ved fusjonen av Image and Information Research Group og Digital Media Research Group.

Gruppen har et internasjonalt rykte for sitt arbeid i en rekke viktige bruksområder. Disse inkluderer bildebehandling og visjon, mønstergenkjenning, interaksjonsdesign, sosial, allestedsnærværende og mobil databehandling med en rekke bruksområder innen sikkerhet og biometri, helsetjenester, e-læring, dataspill, digitalfilm og animasjon.

  • Sosial og Affektiv Computing
  • Hjelpemidler Robotikk og Human-Robot Interaction
  • Brain-Computer Interfaces
  • Mobil, allestedsnærværende og gjennomgripende databehandling
  • Sensor Networks og Data Analytics
  • Biometriske og rettsmedisinske teknologier
  • Adferdsmodeller for sikkerhet
  • Distribuert systemsikkerhet (Cloud Computing, Internett av ting)
  • Advanced Pattern Recognition (medisinsk bildebehandling, dokument og håndskriftgjenkjenning, dyrebiometri)
  • Datamusikk, spilldesign og spillteknologi
  • Virtual og Augmented Reality
  • Digital kunst, virtuelle fortellinger.


Karriere

Vi har utviklet våre programmer med en rekke industrielle organisasjoner, noe som betyr at vellykkede studenter er i sterk posisjon for å bygge en langsiktig karriere i denne viktige disiplinen. Du utvikler ferdigheter og evner som arbeidsgivere er ute etter, inkludert problemløsning, uavhengig tanke, rapportskriving, tidsstyring, lederegenskaper, teamarbeid og god kommunikasjon.

Kent har en utmerket rekord for høyere utdanning: over 96% av våre doktorgradsstudenter som ble uteksaminert i 2015, fant en jobb eller ytterligere studiemulighet innen seks måneder.

Bygg på Kents suksess som regionens ledende institusjon for studenters ansettelsesevne, og vi tilbyr mange muligheter for at du får verdifull erfaring og utvikler spesifikke ferdigheter og ferdigheter som arbeidsgivere verdsetter.

Inntakskrav

En 2.2 eller honours grad eller MSc med Merit eller høyere i en databehandling, multimedia og digital kunst eller et relatert design fag.

Alle søkere vurderes individuelt og ytterligere kvalifikasjoner, og faglige kvalifikasjoner og erfaring vil også bli tatt hensyn til når man vurderer søknader.

Internasjonale studenter

Vennligst se vår Internasjonale Student nettside for opptakskrav etter land og annen relevant informasjon for ditt land.

Engelskspråklige opptakskrav

Universitetet krever at alle engelskspråklige engelskspråklige skal ha en minimumsstandard for ferdigheter i skriftlig og muntlig engelsk før de begynner på en høyere grad. Enkelte fag krever et høyere nivå.

Program undervist i:
Engelsk

Se 1 flere kurs fra University of Kent, School of Engineering and Digital Arts »

Sist oppdatert November 7, 2018
Dette kurset er Campusbasert
Startdato
Duration
3 - 6 år
Deltid
Heltid studier
Pris
- De 2019/20 årlige studieavgiftene for Home / EU PG Research-programmer har ennå ikke blitt fastsatt av Forskningsrådene UK.
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
jan. 2020
Sluttdato
Søknadsfrist