Betingelser for Entry

a) Innehavere av mastergrad eller tilsvarende innen arkitektur eller relaterte felt b) bachelor holdere, innehavere av en relevant akademisk eller vitenskapelig læreplan anerkjent som attesterer kapasitet til å gjennomføre denne EC av C. C .fra SCAIT -ULHT og DC-FCATI ULP; c) Innehavere av en akademisk, vitenskapelig eller faglig pensum anerkjent som attesterer kapasitet til å gjennomføre denne EC av DC og DC SCAIT den FCATI.

Det er ment å fange opp en student profil: 1) interessert i forskning på integrering av arkitektur i samfunnet, med tanke på de områdene som samhandler med det, spesielt fra sosialt synspunkt, kultur, teknisk og økonomisk; 2) åpen for tverrfaglig kunnskap; 3) forpliktet seg til å fremme, i akademiske og eller profesjonelle sammenhenger, teknologisk, sosial eller kulturell fremgang.

Søkere vil bli gjenstand for en streng utvelgelsesprosess.

målsettinger

Den PhD i Arkitektur Lusophone Universitetet i Porto har som hovedmål opplæring av forskere og lærere i området of Architecture. Dette forslaget søker å dekke behovet for en innovativ og kreativ opplæring i landet og i Lusophone plass i deres område av ekspertise, arkitektur.

Den sentrale Målet med doktorgrad i arkitektur er å undersøke integrering av arkitektur i samfunnet, med tanke på de områdene som samhandler med det, spesielt fra sosialt synspunkt, kultur, teknisk og økonomisk.

I denne forstand avhandlingen skal gjøres ved innrullert i doktorgrad kan være teoretisk eller teoretisk art / praksis, særlig med sikte opp i arkitektonisk utforming.

Det er videre Målet med dette doktorgrads styrking forskningskapasitet og opplæring av Department of Architecture SCAIT - School of Communication, arkitektur, kunst og informasjonsteknologi ULHT og FCATI - Avdeling for kommunikasjon, arkitektur, kunst og informasjonsteknologi av ULP .

Kunnskap, evner og ferdigheter til å bli kjøpt opp

PhD i Architecture, University of Porto Lusophone mål å gi følgende ferdigheter: - Evne til å utvikle et forskningsprosjekt innen arkitektur; - Analyse og integrering av resultater og data på state of the art for objektområdet og særlig gjennom en unik og innovativ arkitektur; - Utvikle en arkitektonisk forskningsprogram i teoretisk og / eller praktisk prosjekt som integrerer kunnskap ervervet i løpet delen av kurset; - Rapporter kritisk med fagfeller; - Sende avansert og innovativ kunnskap, inkludert målrettede forskningsprosjekter innen arkitektur; - Forstå og kritisk vurdering av prosesser av arkitektonisk utforming og arkitekturteori i moderne kontekst.

Utstyr og fasiliteter

Fasilitetene er garanti for identitetsfølelsen og selvfølgelig viktig implementere læreplanen. I denne forstand, den generelle organiseringen og romlig artikulasjon, bør plassen være stedet for skjæringspunktet mellom didaktiske og pedagogiske eksperimenter, uttrykt i vertikal og horisontal samordning av fagområder i læreplanen. Denne unike plassen vil være tilgjengelig i begge institusjoner i tid basis slik utvidet arbeid i anlegg utenom skoletid. Å påpeke at det finnes områder "atelier", der elevene kan utvikle sitt arbeid, samt å være ledsaget av lærere. Selv om disse mellomrom for å fokusere mye av utstyret er tilgjengelig for arkitektstudenter, det er andre områder / utstyr i arbeids steder syklus, essensielle for å utvikle sine aktiviteter som bibliotek, datarom, kopibutikker, bokhandlere og arbeidsstasjoner teknologi.

Program undervist i:
Portuguese (Portugal)
Dette kurset er Campusbasert
Startdato
okt. 2019
Duration
6 semestre
Heltid studier
Pris
270 EUR
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
okt. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

okt. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato