Les den offisielle beskrivelsen

Den Doktorgrad i ledelse for Advancement of Learning and Service gir avanserte studier i ledelse som forbereder kandidatene til å gjøre betydelige bidrag til deres organisasjoner og lokalsamfunn.

Programmet er utviklet for yrker med nåværende eller nye lederansvar i en rekke læringssamfunn: universiteter, høgskoler, næringsliv, helseinstitusjoner, lokale organisasjoner, sosiale tjenester, fagforeninger, biblioteker, offentlige etater, yrkesutdanning, ansatte treningsprogrammer , rådgivning organisasjoner, internasjonale organisasjoner, samt K-12 offentlige, private og sneversynt skoler. Deltakerne har en felles interesse i ledelse og kan bruke sine egne arbeidsplasser som et fokus for masterstudier. I hovedsak er programmet utviklet for å lette utviklingen av effektive ledere på tvers av et bredt samfunns.

En ny kohort starter en gang i året i juni. Programmet starter med en to-ukers, hele dagen Summer Institute, som holdes på campus i Milwaukee. Ved ferdigstillelse av Institute, klasser møtes på City Center i sentrum av Milwaukee. Klassene møtes en helg per måned i løpet av høst-og vårsemesteret: fredag ​​4-8 pm, lørdager 8 am - 16:00, og søndag 9 am - 13:00.

Den Doktorgrad i ledelse for Advancement of Learning and Service er en naturlig forlengelse av vår forpliktelse til å leve og fremme de fransiskanske verdier av fredsskapende, samfunnet, omsorg og gjestfrihet. Mer spesifikt innebærer programmet hele Stritch samfunnet i å forberede menn og kvinner med lederegenskaper, cutting-edge kunnskap og nærmiljøbaserte muligheter til å utøve ansvarlig ledelse i sine organisasjoner og lokalsamfunn.

Stritch tilbyr også doktorgrad i ledelse for Advancement of Learning and Service i høyere utdanning. Programmet er utviklet for nåværende og aspirerende ledere som arbeider i to- og fire år høgskoler og universiteter og samfunnet og tekniske høyskoler som ønsker å være en katalysator for meningsfull endring i organisasjonen.

Kurs

  • ED 700 - Ledelse År Oversikt
  • ED 701 - Seminar i Ledende en lærende organisasjon
  • ED 702 - tjenesteåret Oversikt
  • ED 710 - Lederskap Teori: Evolution og påvirkninger
  • ED 714 - Mål for ledelse
  • ED 720 - Læringsteori: Evolution og påvirkninger
  • ED 724 - Dimensjoner på Ledende lærende organisasjon
  • ED 730 - Service Teori: Evolution og påvirkninger
  • ED 734 - Dimensjoner på Ledende å tjene
  • ED 740 - Forskningsseminar A
  • ED 741 - Forskning Practica A
  • ED 742 - Forskningsseminar B
  • ED 743 - Forskning Practica B
  • ED 744 - Forskningsseminar C
  • ED 745 - Forskning Practica C
  • ED 750 - Ledelse i Learning and Service Institute jeg
  • ED 751 - Ledelse i Learning and Service Institute II
  • ED 752 - Ledelse i Learning and Service Institute III
  • ED 760 - The Superintendency
  • ED 761 - doktoravhandling Seminar
  • ED 770 - Skole finans og økonomi
  • ED 771 - Lederutvikling Seminar
  • ED 772 - Superintendency Seminar
  • ED 774 - Ledelse Perspektiv av Natur og Nurture of Learning
  • ED 776 - Ledelse i planlegging, tilrettelegging og vurdering Learning
  • ED 888 - aktuelle spørsmål: Ledelse, læring og service
  • EDP ​​800 - Advanced Research og teori
  • EDP ​​801 - Survey Research
  • EDP ​​803 - Case Study Forskning
  • EDP ​​806 - Grounded Theory Forskning
  • EDP ​​810 - intervju forskning
  • EDP ​​812 - Focus Group Methodology
  • EDP ​​814 - Etnografisk forsknings
  • EDP ​​816 - Biografisk Forskning
  • EDP ​​821 - historisk forskning
  • EDP ​​822 - Program Evaluation
  • EDP ​​847 - Observasjons Forskning
  • EDP ​​848 - Observasjons Forskning: International praksis
  • EDP ​​850 - Avansert Statistikk I
  • EDP ​​851 - Avansert statistikk II
  • EDP ​​852 - Kvalitativ dataanalyse med NVivo
  • EDP ​​853 - Qualitiative datainnsamling
  • EDP ​​880 - Litteraturgjennomgang
  • EDP ​​881 - Skrive Forsknings Narrative
  • EDP ​​882 - Skrive Publication prospektet
  • EDP ​​890 - Gjeldende Forskningsteori
  • EDP ​​899 - Avansert Teori og Modeller

Grad Krav

Doktorgrad i ledelse

Opptak Søknad

Det er ingen kostnader for å sende inn innleggelser søknad online.

Søknader om dette programmet er anmeldt på rullerende basis så gi tilstrekkelig tid før starten av programmet for vurdering. Studenter som søker som internasjonale studenter må sende inn ytterligere informasjon om språkkunnskaper og student visum status.

Grad Krav

  • Alle doktorgrads kurs er fullført.
  • Alle tre årlige vurderinger av læreplanen tilnærmingene har blitt fullført.
  • Alle studiekrav (studie gruppe timer, mentor mål skjemaer, LLSR, etc.)
  • Avhandlingen har blitt akseptert og godkjent.
  • Den muntlige presentasjonen er fullført.
  • Alle finansielle forpliktelsene med Universitetet er oppfylt.
  • Alle graduate studiepoeng brukes på grad har tjent i løpet av syv år på tidspunktet for konfirmasjonen.

Grad alternativer

Doktorgrad i ledelse

Alle doktorgradsstudenter fullføre Ed.D. Kurset sekvens, som omfatter 63 studiepoeng i tre års arbeid. Studenter som velger Ph.D. spore ta ytterligere 3 studiepoeng i teori og forskning. På slutten av det første studieåret (mai / juni), skal studentene bestemme om du vil fortsette i Ed.D. spore eller forfølge Ph.D. i ledelse.

Forskjellene mellom Ed.D. og Ph.D.

Forskjellen mellom de to grader blir typisk sammenfattet i den følgende måte: den Ed.D. har et anvendt fokus, mens Ph.D. er mer forskningsorientert. Den Ph.D. studium er mer fokusert på forskningsferdighetskurs (også kalt "metoder") enn Ed.D. Derfor kan personer med fremtidig sysselsetting innebærer planlegging, gjennomføring og tolke forskning bør vurdere Ph.D. Den Ed.D. er utformet som en utøverens grad og funksjoner kurs som bistår enkeltpersoner i å forbedre praksis i sine respektive felt og i sine lokalsamfunn.

Begge grader fokus på ledelse og passer for personer som ønsker å gå inn karrierer i høyere utdanning. Mens Ph.D. vil kreve studentene skal tilegne seg en dypere og mer konkret forståelse av de ulike komponentene i forskning, vil begge grader fokusere på gjennomføring av forskning.

Ed.D.

  • Utvikling av spesialiserte praktiske ferdigheter.
  • Bruk av andre stiftelser og teknikker til feltet.
  • Anvendt forskning som først og fremst tar for utøveren problemer eller spørsmål.

Ph.D.

  • Teoretiske grunnlaget av feltet.
  • Bruk av andre grunn eller relaterte disipliner.
  • Forskning som understreker teori bygningen, statistikk og forskningsdesign.

Nyutdannede av begge studieprogrammene vil være forberedt på å gjøre verden til et bedre sted å leve. Spesielt en dypere kunnskap om forskning gir mer fellesskap handlinger og publikasjoner.

Program undervist i:
Engelsk

Se 2 flere kurs fra Cardinal Stritch University »

Dette kurset er Campus based
Startdato
Juni 2019
Duration
6 semestre
Deltid
Pris
- $ 775 per kreditt time
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Juni 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

Juni 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato