Ph.d. eller Ed.D. i ledelse for fremme av læring og tjenester
Cardinal Stritch University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Milwaukee, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
6 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* $ 775 per kreditt time
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Den Doktorgrad i ledelse for Advancement of Learning and Service gir avanserte studier i ledelse som forbereder kandidatene til å gjøre betydelige bidrag til deres organisasjoner og lokalsamfunn.
Programmet er utviklet for yrker med nåværende eller nye lederansvar i en rekke læringssamfunn: universiteter, høgskoler, næringsliv, helseinstitusjoner, lokale organisasjoner, sosiale tjenester, fagforeninger, biblioteker, offentlige etater, yrkesutdanning, ansatte treningsprogrammer , rådgivning organisasjoner, internasjonale organisasjoner, samt K-12 offentlige, private og sneversynt skoler. Deltakerne har en felles interesse i ledelse og kan bruke sine egne arbeidsplasser som et fokus for masterstudier. I hovedsak er programmet utviklet for å lette utviklingen av effektive ledere på tvers av et bredt samfunns.
En ny kohort starter en gang i året i juni. Programmet starter med en to-ukers, hele dagen Summer Institute, som holdes på campus i Milwaukee. Ved ferdigstillelse av Institute, klasser møtes på City Center i sentrum av Milwaukee. Klassene møtes en helg per måned i løpet av høst-og vårsemesteret: fredag 4-8 pm, lørdager 8 am - 16:00, og søndag 9 am - 13:00.
Den Doktorgrad i ledelse for Advancement of Learning and Service er en naturlig forlengelse av vår forpliktelse til å leve og fremme de fransiskanske verdier av fredsskapende, samfunnet, omsorg og gjestfrihet. Mer spesifikt innebærer programmet hele Stritch samfunnet i å forberede menn og kvinner med lederegenskaper, cutting-edge kunnskap og nærmiljøbaserte muligheter til å utøve ansvarlig ledelse i sine organisasjoner og lokalsamfunn.
Stritch tilbyr også doktorgrad i ledelse for Advancement of Learning and Service i høyere utdanning. Programmet er utviklet for nåværende og aspirerende ledere som arbeider i to- og fire år høgskoler og universiteter og samfunnet og tekniske høyskoler som ønsker å være en katalysator for meningsfull endring i organisasjonen.
Kurs
- ED 700 - Ledelse År Oversikt
- ED 701 - Seminar i Ledende en lærende organisasjon
- ED 702 - tjenesteåret Oversikt
- ED 710 - Lederskap Teori: Evolution og påvirkninger
- ED 714 - Mål for ledelse
- ED 720 - Læringsteori: Evolution og påvirkninger
- ED 724 - Dimensjoner på Ledende lærende organisasjon
- ED 730 - Service Teori: Evolution og påvirkninger
- ED 734 - Dimensjoner på Ledende å tjene
- ED 740 - Forskningsseminar A
- ED 741 - Forskning Practica A
- ED 742 - Forskningsseminar B
- ED 743 - Forskning Practica B
- ED 744 - Forskningsseminar C
- ED 745 - Forskning Practica C
- ED 750 - Ledelse i Learning and Service Institute jeg
- ED 751 - Ledelse i Learning and Service Institute II
- ED 752 - Ledelse i Learning and Service Institute III
- ED 760 - The Superintendency
- ED 761 - doktoravhandling Seminar
- ED 770 - Skole finans og økonomi
- ED 771 - Lederutvikling Seminar
- ED 772 - Superintendency Seminar
- ED 774 - Ledelse Perspektiv av Natur og Nurture of Learning
- ED 776 - Ledelse i planlegging, tilrettelegging og vurdering Learning
- ED 888 - aktuelle spørsmål: Ledelse, læring og service
- EDP 800 - Advanced Research og teori
- EDP 801 - Survey Research
- EDP 803 - Case Study Forskning
- EDP 806 - Grounded Theory Forskning
- EDP 810 - intervju forskning
- EDP 812 - Focus Group Methodology
- EDP 814 - Etnografisk forsknings
- EDP 816 - Biografisk Forskning
- EDP 821 - historisk forskning
- EDP 822 - Program Evaluation
- EDP 847 - Observasjons Forskning
- EDP 848 - Observasjons Forskning: International praksis
- EDP 850 - Avansert Statistikk I
- EDP 851 - Avansert statistikk II
- EDP 852 - Kvalitativ dataanalyse med NVivo
- EDP 853 - Qualitiative datainnsamling
- EDP 880 - Litteraturgjennomgang
- EDP 881 - Skrive Forsknings Narrative
- EDP 882 - Skrive Publication prospektet
- EDP 890 - Gjeldende Forskningsteori
- EDP 899 - Avansert Teori og Modeller
Grad Krav
Doktorgrad i ledelse
Opptak Søknad
Det er ingen kostnader for å sende inn innleggelser søknad online.
Søknader om dette programmet er anmeldt på rullerende basis så gi tilstrekkelig tid før starten av programmet for vurdering. Studenter som søker som internasjonale studenter må sende inn ytterligere informasjon om språkkunnskaper og student visum status.
Grad Krav
- Alle doktorgrads kurs er fullført.
- Alle tre årlige vurderinger av læreplanen tilnærmingene har blitt fullført.
- Alle studiekrav (studie gruppe timer, mentor mål skjemaer, LLSR, etc.)
- Avhandlingen har blitt akseptert og godkjent.
- Den muntlige presentasjonen er fullført.
- Alle finansielle forpliktelsene med Universitetet er oppfylt.
- Alle graduate studiepoeng brukes på grad har tjent i løpet av syv år på tidspunktet for konfirmasjonen.
Grad alternativer
Doktorgrad i ledelse
Alle doktorgradsstudenter fullføre Ed.D. Kurset sekvens, som omfatter 63 studiepoeng i tre års arbeid. Studenter som velger Ph.D. spore ta ytterligere 3 studiepoeng i teori og forskning. På slutten av det første studieåret (mai / juni), skal studentene bestemme om du vil fortsette i Ed.D. spore eller forfølge Ph.D. i ledelse.
Forskjellene mellom Ed.D. og Ph.D.
Forskjellen mellom de to grader blir typisk sammenfattet i den følgende måte: den Ed.D. har et anvendt fokus, mens Ph.D. er mer forskningsorientert. Den Ph.D. studium er mer fokusert på forskningsferdighetskurs (også kalt "metoder") enn Ed.D. Derfor kan personer med fremtidig sysselsetting innebærer planlegging, gjennomføring og tolke forskning bør vurdere Ph.D. Den Ed.D. er utformet som en utøverens grad og funksjoner kurs som bistår enkeltpersoner i å forbedre praksis i sine respektive felt og i sine lokalsamfunn.
Begge grader fokus på ledelse og passer for personer som ønsker å gå inn karrierer i høyere utdanning. Mens Ph.D. vil kreve studentene skal tilegne seg en dypere og mer konkret forståelse av de ulike komponentene i forskning, vil begge grader fokusere på gjennomføring av forskning.
Ed.D.
- Utvikling av spesialiserte praktiske ferdigheter.
- Bruk av andre stiftelser og teknikker til feltet.
- Anvendt forskning som først og fremst tar for utøveren problemer eller spørsmål.
Ph.D.
- Teoretiske grunnlaget av feltet.
- Bruk av andre grunn eller relaterte disipliner.
- Forskning som understreker teori bygningen, statistikk og forskningsdesign.
Nyutdannede av begge studieprogrammene vil være forberedt på å gjøre verden til et bedre sted å leve. Spesielt en dypere kunnskap om forskning gir mer fellesskap handlinger og publikasjoner.
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.