Apresentação do programa

PMDGI visumforberedende docentes, pesquisadores og profissionais for en reflexão científica sobre temas atu Administração ingen kontekst internasjonalt, estimatene og dominansene av disse kategoriene og de fleste av disse analysene, og de gir deg mulighet til å utarbeide deg selv, uansett om du har et passord gjør det som en fortsettelse av en karriereutvikling, som er en del av publikasjonen.

O PMDGI pode ser considerado um ponto de referência para produção og disseminação de conhecimento relacionado internacionalização de empresas tanto no que diz respeito à Estratégia em Gestão Internacional quanto ao Marketing em Gestão Internacional, med en internasjonal internasjonal, sertifisert internasjonal.

En prostituert gjør PMDGI et eller flere av samfunnsmedlemmene og respekterer lakungen etter forfremmelse av professorer og ledere etter at de har vært internasjonalt. Trata-se de uma proposta de formação gjorde en del av professorene og de fleste av de mange flere som har behov for å forberede seg på de profesjonelle og de som er interessert i å opprette brasilianer som er interessert i internasjonale og internasjonale organisasjoner.

Deltakerne er lærerutdannede, og professor er en stor del av eksperimenter og publikasjoner som er relevante i forbindelse med internasjonal internasjonal markedsføring, internasjonal internasjonal handel og internasjonal handel.

Área de concentração

Støtte internasjonalt og om å registrere deg på administrasjonen, så se på hvilke organisasjoner du har problemer med å se på. Esta envolve questões de adaptação local e integração global, analise de mercados internacionais, centralização, descentralização og distribução da de Marketing, Produção e Inovação (Pesquisa e Desvoltimento), overdragelse av konvergenser med subsidiárias, modos entrada, e alocação de recursos.

Seus principais aspektes constituintes podem ser organisizados nos estudos da Estratégia da Empresa, à sos decisões de Marketing, e às atividades de Inovação no âmbito internacional. Esta área se artikulula, portanto em três linhas complementares: Estratégia em Gestão Internacional, Marketing de Gestão Internacional e Inovação em Gestão Internacional.

Perfil gjør aluno

O PMDGI objetiva formar pesquisadores e docentes com uma reflexão cientifica e crítica em Gestão Internacional, med disse aspektene grunnleggende, representert av de ledende aktørene, Estratégia, Inovação og Marketing no ambiente internacional.

O-perfeksjonen gjør det mulig å planlegge en PMDGI-prosedyre, og det er nødvendig med: (1) kapasitater; (2) conhecimentos; e (3) holdninger. Som kapasitater, følger og holdninger er det PMDGI busca desenvolver são:

Kapasitet:

a) Analysere kritiske situasjoner som komplekser gjør ambiente global sob uma perspektiv lokalt;

b) desenvolver atividade cientifica em alto nível, editindo, publicando e comunicando resultertos de pesquisa em eventos e periodicos qualificados;

c) utøve en dokumentasjon som ikke er enestående for administrasjonen, for så vidt angår diversifiseringer;

d) bidrar til å forholde seg til de internasjonalt anerkjente e) Bidrar til at lokale og globale emner er basert på samfunnsmessige innflytelser;

Konsekvenser:

a) Métodos qualitativos e quantitativos de pesquisa avançada;

b) estudos de teorias organizacionais;

c) Produksjonen av konsentrasjoner av pesquisa cientifica acadêmica nas áreas de Estratégia internacional e Marketing Internacional;

d) Posicionamento do Brasil como um país emergente ea internacionalização de suas empresas;

Holdninger esperadas:

a) Curiosidade investigative orientada para estabelecimento de relações, sistematização de fatores e busca por resultados emergentes;

b) Atitude sistematizadora dos conhecimentos existentes em sua aura, visando ao avanço con concecimento científico;

c) Atitude er et forhold til at det er viktig å forstå, å utvide evidens med empiriske og teoretiske ferdigheter, og at de fremmer den fremmødte, og at de ikke er enige om dette.

d) sensibilidade para os problemas brasileiros, nas dimensões econômica, social, ambiental e científica, buscando estudos e pesquisas que colaborem para a melhor inserção do país no âmbito internacional;

e) Senso de aplicação do conhecimento produzido, buscando o uso dos resultados dos estudos e pesquisas na solução de problemas efetivos de empresas brasileiras ou de empresas multinacionais atuantes no Brasil;

f) Caráter ético de honestidade cientifica na produção e na aplicação do conhecimento.

Linhas de Pesquisa

Markedsføring Internacional

Etablere og opprettholde orientering og forståelse for å opprettholde en internasjonal dimensjonering, Markedsføring, overføring av overordnede og multinasjonale selskaper, og å samarbeide med ulike områder og kulturer, en konstruksjon av marca, Brasil, og markedsføringen av e-handel. Gjenta markedsføring med viktige grunner, internacional, como agronegócios, franquias e varejo.

Estratégia em Gestão Internacional

Etablere et budskap som er et resultat av internasjonalisering, som er et resultat av internasjonalisering, og er et resultat av internasjonalisering, internasjonalisering og internasjonalisering, tilrettelegging av planlegging og gjennomføring av internasjonal bistand, tilrettelegging av bistand, tilrettelegging og tilrettelegging av personer og ansatte. Fatores de competitividades de empresas multinacionais, prosessor internacionalização og evolução da organización internacional ea estratégia das empresas multinacionais referentes en atividades como inovação e ações de sustentabilidade.

Inovação em Gestão Internacional

Esta linha har opplevd eksperimenter med ensomhet og ikke noe universell livsforsikring, da det ble innvilget i internasjonal handel. Abrange o estudo de sistemas nacionais de inovação, difusão de inovação pelos mercados, gestão da inovação no ambiente internacional, gestão da inovação tecnológica, inovação colaborativa e inovação sustentável. Et overordnet budskap og en konsekvent utforming er tverrfaglig og integrert med de overordnede forholdene våre, og de er de viktigste forutsetningene for at de skal være i stand til å sikre at de er i stand til å opprettholde deres innvandring og globalisering.

Bolsas de estudo

En politikk av atribução de bolsas do PMDGI está estúraada do seguinte modo:

a) Bolsas oferecidas pela propria Instituição, for å oppnå jevne mellomrom, er PMDGI, totalt sett 100% av de fleste (50%) da mensalidade, ambos com seleção anual;

b) Bolsas oferecidas pela propria Instituição, para funcionários e professores da ESPM aprovados no processo seletivo, constando de isenção da mensalidade;

c) Bolsas medvirkende til å forstå, inkludert: Kvote for bolsas tilknytning til Programmering for Suksess i Pole-Graduação de Instituições de Ensino Particulares (PROSUP) / Cursos Novos / Capes (seleção anual); Bolsas individuais pleiteadas junto à Fapesp (conforme calendário da Agência).

En Kommissão Permanente de Bolsas (Coordenador do Programa, Vice-Koordinator, om representere Escritório de Apoio en Projetos, om representant disencye) er en prosessorientiv, mediante os seguintes critérios: alle er dedikert til integrering av de ulike deltakerne ; har kompetanse til å opprettholde begivenheter og advarsler; com desempenho acadêmico og curricular eksempler på intensiv deltakelse av atividades cientificas recomendadas.

Program undervist i:
Portuguese (Brazil)

Se 1 flere kurs fra ESPM »

Dette kurset er Nettstudier
Startdato
mars 2020
Duration
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
mars 2020
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
mars 2020
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
mars 2020
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
mars 2020
Sluttdato
Søknadsfrist

mars 2020

Location
Søknadsfrist
Sluttdato
Søknadsfrist
Sluttdato
Søknadsfrist
Sluttdato
Søknadsfrist
Sluttdato