Read the Official Description

Vår gruppe har to brede forskningsaktiviteter.

Den første er opptatt av å forstå kilden, omfanget og mønsteret av utdanningspolitikken; det er å utforske opprinnelsen til politikk, naturen og definisjonen av problemene som utdanningen blir bedt om å løse, og de historiske, kulturelle og sosiale rutinene som filtrerer eller formidler politikk. Den andre handler om utdanningspraksis og ytelse og utvikling av kvalitet i skolegang, inkludert arbeid på pedagogisk potensial for ny teknologi, former for fortreffelighet i undervisningspraksis og utførelse av skoler.

Forskning i utdanningspolitikken bygger på et mangfold av intellektuelle tradisjoner, inkludert kritisk sosialpolitikk, poststrukturalistiske teorier om styring, feminisme, teorier om identitet og kulturstudier. Vi har nylig fokusert på to sammenhengende temaer; omformingen av utdanningsstyring og dens konsekvenser for sosial inkludering / utestenging og utdanningspolitikk, og familier, barndom og identitet i utdanning. Forskning i pedagogisk praksis og ytelse og utvikling av kvalitet i skolingen fokuserer på undervisning og læring praksis skoleledelse og ledelse. Prosjekter kjøres ofte i nært samarbeid med skolene.

Forskningsinteresser

Profesjonell identitet og profesjonalisering, og skolebasert forskning.

Omfanget og mønsteret av utdanningspolitikken.

Program taught in:
Engelsk
Last updated February 8, 2019
Dette kurset er Campus based
Startdato
Aug. 2019
Duration
1 - 6 år
Deltid
Heltid studier
Deadline
By locations
By date
Startdato
Aug. 2019
Sluttdato
Application deadline

Explore the Keele Difference