Vår gruppe har to brede forskningsaktiviteter.

Den første er opptatt av å forstå kilden, omfanget og mønsteret av utdanningspolitikken; det er å utforske opprinnelsen til politikk, naturen og definisjonen av problemene som utdanningen blir bedt om å løse, og de historiske, kulturelle og sosiale rutinene som filtrerer eller formidler politikk. Den andre handler om utdanningspraksis og ytelse og utvikling av kvalitet i skolegang, inkludert arbeid på pedagogisk potensial for ny teknologi, former for fortreffelighet i undervisningspraksis og utførelse av skoler.

Forskning i utdanningspolitikken bygger på et mangfold av intellektuelle tradisjoner, inkludert kritisk sosialpolitikk, poststrukturalistiske teorier om styring, feminisme, teorier om identitet og kulturstudier. Vi har nylig fokusert på to sammenhengende temaer; omformingen av utdanningsstyring og dens konsekvenser for sosial inkludering / utestenging og utdanningspolitikk, og familier, barndom og identitet i utdanning. Forskning i pedagogisk praksis og ytelse og utvikling av kvalitet i skolingen fokuserer på undervisning og læring praksis skoleledelse og ledelse. Prosjekter kjøres ofte i nært samarbeid med skolene.

Forskningsinteresser

Profesjonell identitet og profesjonalisering, og skolebasert forskning.

Omfanget og mønsteret av utdanningspolitikken.

Program undervist i:
  • Engelsk
Sist oppdatert Februar 8, 2019
Dette kurset er Campusbasert
Startdato
sep. 26, 2019
Duration
1 - 3 år
Deltid
Heltid studier
Pris
14,320 GBP
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
sep. 26, 2019
Sluttdato
Juni 12, 2020
Søknadsfrist

sep. 26, 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato
Juni 12, 2020

Explore the Keele Difference