Ed.D. i Contemporary Curriculum Theory and Instruction: Literacy

Generelt

Programbeskrivelse

Ed.D. program i Contemporary Curriculum Theory and Instruction: literacy gir studentene en sterk kjerne innen literacy, teori, forskning og praksis for å dyrke lærde og reflekterende utøvere som er forberedt på å fremme kulturelt responsiv, effektiv leseferdighetslæring på tvers av ulike sammenhenger. Vi produserer neste generasjon pedagogiske fagpersoner som vil fremme kunnskap om feltet for å takle nye utfordringer mens de opprettholder fagets integritet og vitalitet. Nyutdannede fra Ed.D. programmet forfølge lederstillinger i læreplan, lærerutdanning og høyere utdanning.

Vår Ed.D. Programmet er stolt over å være medlem av Carnegie Project på Education Doctorate (CPED). Dette er et nasjonalt konsortium av institusjoner som jobber sammen for å sikre Ed.D. er en streng og relevant grad som forbereder lærere til å være endringsagenter som formidler sitt arbeid bredt og samarbeider med ulike interessenter for å forbedre læringsresultatene for alle. Dette betyr for studentene at de lærer og vokser i et program som er involvert på nasjonalt nivå mens de får oppmerksomhet til sin lokale profesjonelle kontekst.

Sist oppdatert jan. 2021

Keystone-stipend

Se hvilke muligheter du kan få med et stipend fra oss

Om skolen

At the Franklin P. Perdue School of Business, you have the opportunity to study at one of the best business schools in the world! Perdue has worked diligently to obtain and maintain its accreditation ... Les mer

At the Franklin P. Perdue School of Business, you have the opportunity to study at one of the best business schools in the world! Perdue has worked diligently to obtain and maintain its accreditation by the Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB) International, enabling us to offer you an outstanding business education. Minimér