Doktorgrad i utdanning

International University For Graduate Studies - IUGS

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Doktorgrad i utdanning

International University For Graduate Studies - IUGS

Bakgrunn og filosofi

Utdanning er en bred domene med en rekke spesialitet domener. Disse inkluderer slike spesialiseringer som: læring utvikling og opplæring, tidlig barndom, grunnskolen og videregående opplæring, spesialundervisning, voksenopplæring, pedagogisk forskning, læreplan design, lese- studier, språkopplæring, matematiske studier, lærerutdanning, og andre spesialiteter. Med denne bredden i pedagogikk, vil studentens tidligere akademiske kreditter fra akkrediterte post-Baccalaureate institusjoner skal vurderes på individuell basis.

De elevene som forfølger en EDD eller doktorgrad i faget pedagogikk ved International University for Graduate Studies (IUGS) kan være elementære eller videregående skole lærere, psykologer, rådgivere, administratorer, ernæringsfysiologer, bibliotekarer, eller offentlig helsepersonell.

Studier kan være i enkelte fagområder som for eksempel; matematikk, naturfag, engelsk, lesing, historie, økonomi, kroppsøving, musikk og kunst eller offentlig politikk, ledelse og styring, sosiale og filosofiske grunnlaget for utdanning, internasjonal komparativ utdanning, lingvistikk, rase, ulikhet og språk i utdanning, kvantitative utdannings politisk analyse, lærerutdanning, literacy, språk og engelsk utdanning, menneskelig utvikling, og utviklings- og psykologisk vitenskap.

Den primære oppgave er å gi studenten å samle disse post-Baccalaureate kurs som tjener hans eller hennes behov for deres faglige og akademiske mål og målsettinger. Dette oppnås gjennom riktig valg av kurs som skal godkjennes av dekanus etter diskusjon med studenten.

Utfall

Studentene må demonstrere følgende:

  • For alle kurs, inkludert individuelle kurs tatt under Dean tilsyn, kurs akseptert for forhånd stående, eller kurs tatt ved den nødvendige Graduate Seminar, studenter vil demonstrere følgende:
    • En bakgrunn i teori og forskning og evne til å utforme og gjennomføre empiriske studier for å løse viktige teoretiske eller praktiske spørsmål og problemstillinger.
  • Programmet forbereder studentene til:
  1. Study, analysere og forklare menneskelig kognitive, språk, lese- og læringsprosesser i både formelle og uformelle undervisnings sammenhenger som strekker seg fra førskole gjennom voksenlivet;
  2. <li> Design og studere instruksjons prosedyrer som forbedrer l&aelig;ring, og for &aring; vurdere effekten av intervensjonen;</li> <li> Prosesser av spesiell interesse inkluderer spr&aring;k og symbolske utvikling, hvordan barn oppn&aring; kommunikativ kompetanse, lesing og skriving oppkj&oslash;p og undervisning, bruk av databaserte multimedia milj&oslash;er for &aring; forbedre undervisningen i naturfag og andre innholdsomr&aring;der, og anvendelse av pedagogiske spill for &aring; forbedre l&aelig;ring;</li> <li> Prosesser for &aring; karakterisere spesielle populasjoner (f.eks andre spr&aring;k elever, lav SES urbane studenter i offentlige / private / sneversynt skoler, elever med lese funksjonshemming) er av spesiell interesse ogs&aring;.</li>

Kjøpet av leseferdighet.
  1. Fokuset her er på utvikling av lese- og skriveprosesser fra førskolen år gjennom voksenlivet. Emner inkluderer følgende:
  • Forutsetninger og prediktorer for å lære å lese i pre-lesere (f.eks., Fonemisk bevissthet, brev kunnskap, lytte til eventyrbøker), ord lesing, staving, leseforståelse, vokabular oppkjøpet, flyt, årsaker til lesevansker, og instruksjons effekter.
Kommunikasjonen i utvikling og læring.
  1. Fokuset er på de komplekse sosiale og kognitive prosesser hvor symbolsystemer (for eksempel språk, lese-, skrive- og regneferdigheter) er overtatt. Spesiell oppmerksomhet er gitt til bestemte praksiser og kontekster som disse systemene brukes. Det inkluderer også;
  • Fremveksten av nye former for representasjon og kommunikasjon som er aktivert av nyervervede symbolske praksis. Undervisnings implikasjonene av denne kroppen av arbeidet er også vurdert, spesielt konsekvensene av digitale medier for læring og utvikling, herunder utvikling av web-baserte miljøer, for eksempel simuleringer og videospill.
Ved opptjening av sin doktorgrad, har våre kandidater antatt fakultetet eller forskerstillinger ved universiteter, offentlige skolesystemer, og etater viet til utdanning og evaluering så vel som private selskaper.

Innhold

  • IUGS tilbyr følgende grader i utdanning:
  1. Doctor of Philosophy (PhD.);
  2. <li> Doctor Psychology (EDD.);</li> <li> Avhandlingen (PhD) har en tendens til &aring; v&aelig;re teoretisk og inneb&aelig;rer mer sekund&aelig;r deretter prim&aelig;r forskning;</li> <li> Prosjektet (EDD) har en tendens til &aring; s&oslash;ke en praktisk l&oslash;sning eller utfall for et sp&oslash;rsm&aring;l eller trenger. Det inneb&aelig;rer mer prim&aelig;r deretter sekund&aelig;r forskning.</li>

Forskerutdanning studenter har tidligere studert spesifikke pedagogiske emner som er oppført nedenfor, som fungerer som en forløper som en student begynner sin utdanningsforskning i forberedelse til doktorgrad. Alle elevene skal vise foundation kurs innenfor de 66 avanserte stående studiepoeng, som inkluderer kurs i:
  1. Forskningsmetoder i pedagogisk psykologi;
  2. <li> Kognitiv utvikling og l&aelig;ringsprosessene i utdanningene</li> <li> Sosial og motiverende utvikling i utdanning;</li> <li> Instruksjons problemstillinger: individuelle forskjeller, gruppeprosesser og skole sammenhenger;</li> <li> Spr&aring;k og kommunikativ utvikling: teori og forskning i tidlig leseferdighet, teori og forskning om lesevansker, kognisjon vurdering.</li>

Forskerutdanning studenter innenfor domenet av "Learning Development and Instruction fordypning" har tidligere studert spesifikke emner som er oppført nedenfor, som fungerer som et grunnlag for utarbeidelse av doktorgradsarbeidet. De 66 som kreves for post-Baccalaureate studiepoeng for aksept i forveien stående kan komme fra noen av følgende:
  1. Rollen til skolen i American Society;
  2. <li> Filosofiske Foundations of Education;</li> <li> Curriculum &amp; Instruksjon, School Counseling;</li> <li> Reading / Spr&aring;k Arts, Educational Technology &amp; Emerging Media;</li> <li> Literacy, Norsk som andrespr&aring;k (TESOL);</li> <li> Educational Measurement &amp; Assessment;</li> <li> Moderne Issues in Education;</li> <li> Pedagogisk ledelse;</li> <li> Early Childhood Education;</li> <li> L&aelig;ring og utvikling;</li> <li> Element&aelig;re eller videreg&aring;ende oppl&aelig;ring metoder (engelsk / matematikk / Science / sosialfag), Educational Administration;</li> <li> Klasserom engasjement og ledelse;</li> <li> Student Teaching Internship;</li> <li> Utdanne elever med ulike behov (Special Education);</li> <li> Inkluderings &amp; Delte praksis;</li> <li> Kjennetegn p&aring; emosjonelle / atferdsvansker;</li> <li> Pedagogiske implikasjoner for studenter med fysiske og Helse Nedskrivninger;</li> <li> Engelsk lingvistikk;</li> <li> Public School Finance;</li> <li> Music &amp; Art Instruction;</li> <li> Sannsynlighet og statistikk, Gifted: Kreativ og Talented;</li> <li> Mangfold og Etikk.</li>

Bare graderinger av "C" eller bedre vil bli akseptert i overføring for faglig nivå. I tillegg er det elevene samlede gjennomsnittlige må være "B" eller bedre. Graduation Krav inneholde f&oslash;lgende kurs for &aring; bli tatt i rekkef&oslash;lge p&aring; IUGS:<ol><li> Utdanning Forskning I (3 studiepoeng);</li> <li> Utdanning Forskning II (3 studiepoeng);</li> <li> Dissertation eller Project (18 studiepoeng);</li> <li> Graduate Seminar (3 studiepoeng).</li>

Gjennomføring av Doctor of Philosophy (PhD) eller Doctor of Education (EDD) krever et minimum av 93 post-Baccalaureate studiepoeng.

Sekvens

  • Advance stående studiepoeng til sammen minst 66 er nødvendig for doktorgraden vanligvis gjennom en mastergrad. De kan tas samtidig med elever andre IUGS kurs. Studentene må gjennomføre de 66 avanserte stående graduate studiepoeng for doktorgraden før oppfylle sine faglige krav i opplærings Programme.
  • Før inn i Program, må studentene presentere transkripsjoner fra akkrediterte institusjoner generelt gjennom en mastergrad (MED, EDM, MAEd, MAE, MSEd, eller MSE). Ekstra kurs i øvre divisjon kurs i pedagogisk psykologi, et kurs i statistikk, og et kurs i eksperimentell PPT er påkrevd. Studenter kan søke om å Programmet uten disse kursene, men de må gjennomføre kurs før de fullfører sine faglige krav.
  • Advance stående studiepoeng totalt 66 for doktorgraden kan tas samtidig med elever andre IUGS kurs. Studentene må gjennomføre de 66 avanserte stående graduate studiepoeng for doktorgraden før oppfylle sine faglige krav i opplærings Programme.
  • Studentens portefølje og transkripsjoner blir undersøkt av dekan etter diskusjon med studenten å bestemme hans eller hennes mål. Lån for avansert stående vil bli godkjent etter denne prosessen.
  • Valget av en Mentor, en respektert profesjonell med en doktorgrad innenfor studentens område av ekspertise, og Dean godkjennelse, vil studenten begynne avansert forskning innenfor sitt område av spesialisering. -Research Jeg må være ferdig, godkjent og innlevert før arbeidet med forskning II begynner.
  • Gjennom studentens forskning, er Dean i kontakt med mentor bistå med å utstyre studenten med forskning verktøy som trengs for å utføre sine lineære eller empirisk studie og kategoriske data analyse og psykometri.
  • The Graduate Seminar kan være ferdig når som helst i løpet av studentens innmelding i IUGS, men må være gjennomført før oppfylle sine faglige krav.

Instruksjons strategier inkluderer, men ikke begrenset til:

  • Assigned lesninger av tekster og akademiske tidsskriftartikler; -Interactive Foredrag; - Små gruppediskusjoner; - Bruk av elektroniske medier (Questia online bibliotek levert av IUGS og flere datakilder er valgt av studenten, mentor, og Dean); -Examinations: Kumulative og omfattende undersøkelse for å sikre saks mestring; - Mentor-ledede utvikling av avhandlingen eller prosjekt; - Ved behov selvstudium kurs kanskje nødvendig for å fullføre de nødvendige kurs.
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Feb. 2019
Sept. 2019
Duration
Varighet
Deltid
Information
Deadline
Locations
Dominica - Portsmouth, Saint John Parish
Studiestart : Feb. 2019, Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Feb. 2019, Sept. 2019
Dominica - Portsmouth, Saint John Parish
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen